وحید امیری هیچ شرطی برای تمدیدقرارداد ندارد!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , وحید امیری
بعضی از رسانه‌ها این موضوع را پوشش داده‌اند که وحید امیری برای بازگشت به پرسپولیس یکسری شرط و شروط گذاشته که اگر آنها به سرانجام برسد، قطعا به تیم برمی‌گردد.

 به گزارش  خبرآنلاین؛این اتفاق در حالی افتاده است که شایعه شده باشگاه نیز برای تحقق این امر، از وحید زمان خواسته تا بتوانند او را حفظ کنبد. البته این خبر نیز چندان درست نیست زیرا امیری هرگز نشستی با پرسپولیسی ها نداشته که بخواهد در آن نشست، شرطی برای تیم بگذارد! از وقتی وحید به ایران برگشته، نه پاسخگوی تماس های تلفنی مدیران باشگاه پرسپولیس بوده است و نه دیدار حضوری با آنها داشته است. از این رو، زمانی وجود نداشت که وحید بخواهد شرطی برای پرسپولیسی ها بگذارد.

 

ظاهرا او سه پیشنهاد بسیار خوب از لیگ های انگلیس، اسپانیا و آلمان دارد که در کنار پیشنهاداتش از ترکیه و قطر می تواند امیری را به یکی از پرپیشنهادترین بازیکنان فوتبال ایران بدل کند. درخشش در جام جهانی به علاوه آمار و ارقام خوبی که در فصل گذشته از خود برجای گذاشت و اینکه یک بازیکن چپ پای تخصصی است، شانس شماره 19 پرسپولیس برای لژیونر شدن را افزایش می دهد. امیری به گفته مدیران باشگاه، هیچ شرطی برای تیم نگذاشته چون هیچ مذاکره ای با آنها نداشته است. البته قرار شده به زودی و با بازگشت او از خرم آباد، مذاکرات از سر گرفته شود اما تا به حال، شرایطی برای بازگشت او به جمع سرخپوشان مطرح نشده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------