شفر: معلوم است که پژمان را می‌خواهم!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
وینفرد شفر یکی از آنهایی است که دوست دارد پژمان منتظری در استقلال بماند. 

به گزارش خبرآنلاین؛ پژمان منتظری اگرچه قراردادی دو ساله با استقلال دارد اما او هم یکی از آنهایی است که شرط دارد. امروز به باشگاه رفته تا تکلیف طلب های سال قبلش را مشخص کند و ببیند در استقلال ماندنی می شود یا باید سرنوشتش را جایی دیگر دنبال کند. حضور پژمان در استقلال و در تیم ملی اقلا 150 هزار دلاری برای آبی ها به همراه داشته است.

 

پولی که بخش عمده ای از بدهی های این سال استقلال را جبران می کند. پژمان اما برایش مهم است در استقلال جدید چه جایگاهی دارد. او یکی از کاپیتان های استقلال است که می تواند ستون تیم باشد. اگر مثل سال قبل سید حسین حسینی در دروازه باشد ، پژمان فرصت بیشتری برای کاپیتانی در تیم دارد و از کلیدی های تیم هم محسوب خواهد شد.

 

او که دفاع راست استقلال بازی می کند ، این فرصت را خواهد داشت که بیشتر از قبل هم به چشم بیاید. او که شاید دیگر آخرین حضورش در تیم ملی را در جام جهانی تجربه کرد ، به خوبی می داند باید به آخرین افتخارات فوتبالی اش فکر کند. افتخاراتی که می تواند ستاره ای آسیایی باشد یا یک قهرمانی در لیگ .

 

پژمان اما جایی در افکار شفر دارد؟ مرد آلمانی همین چند روز قبل که منتظری طر بود درباره شایعه جدایی اش گفته بود:«من چیزی درباره رفتن او نشنیدم . معلوم است که به او علاقه زیادی دارم و پژمان را در برنامه های تاکتیکی تیمم نیاز دارم!»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------