آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

فرصت ده روزه کی‌روش و فدراسیون برای تمدید به پایان رسید اما خبری نیست!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
فدراسیون فوتبال ایران و کارلوس کی‌روش برای توافق بر سر ادامه همکاری با یکدیگر ده روز زمان خواسته بودند که حالا به پایان رسیده است. 

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی تیم ملی ایران قبل از ترک تهران شروطش را برای تمدید قرارداد با فدراسیون ایران اعلام کرد . او که  البته با شرطی مهم از سوی طرف ایرانی مواجه شده است قرار بود در این بازه زمانی ده روزه تنفس در مذاکرات با فدراسیون ایران به نقطه اشتراک نظر فوتبالی برسند.

 

فدراسیون در بسته پیشنهادی ۴ ساله خود به سرمربی پرتغالی پیشنهادی ۶ ماهه داده بود که در صورت صعود به فینال جام ملت‌های آسیا اتوماتیک وار تا ۴ سال دیگر قابلیت تمدید داشت.

 

کی‌روش هم در سوی مقابل خواستار در نظر گرفتن تمهیداتی شده بود. مثل حل مشکل سربازی بازیکنانش، تضمین کتبی و عملی از سوی فدراسیون برای اجرای خواسته های سرمربی در مسیر تدارک تیم و اردوها و ...

 

پروژه درخواست معافی ملی‌پوشان سرباز که فعلا به بن‌بست خورده، باقی بندها هم با تداخل در اردوهای تیم ملی و بازی های آسیایی باشگاه ها مشکلاتی عمده دارند و در این شرایط تنفس ده روزه دو طرف به پایان رسیده است.

 

آیا دو طرف قرارداد مهلت جدیدی به هم دادند یا این قرارداد به نقطه پایانی رسیده، پرسش بی جواب این روزهای فوتبال ایران است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------