سرمربی جدید چلسی معرفی شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , سرمربی جدید چلسی
;بدنبال برکناری «آنتونیو کونته» از سرمربیگری چلسی؛ این باشگاه با پایان دادن به گمانه زنی های طولانی مدت در خصوص سکان دار جدید آبی ها؛ «مائوریتسیو ساری» را به عنوان جانشین کونته معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز روز شنبه نوشت: ساری پس از سپری کردن سه سال باشکوه در باشگاه ایتالیایی ناپولی؛ در حالی به استمفورد بریج پا می گذارد که آبی ها بدنبال مشکلات بوجود آمده در خصوص روادید اقامت «رومن آبراموویچ» مالک متمول این باشگاه در انگلیس؛ در سطح مدیریتی آینده ای مبهم را پیش روی خود می بینند.

در این بین، «مارینا گرانوفسکایا» مدیر تیم چلسی با انتشار بیانیه ای در تارنمای رسمی این باشگاه حضور ساری را به عنوان سرمربی جدید این تیم تبریک گفت و اظهار داشت: مشتاقانه منتظریم تا او فلسفه فوتبال خود را در تیم چلسی پیاده کند؛ ناپولی تحت هدایت او فوتبال هیجان انگیزی را ارائه کرد و با رویکرد تهاجمی و سرشار از جنب وجوش خود موجب پیشرفت بازیکنان این تیم در سطح اروپا شد. او با انبوهی از تجربیات در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا بی شک از حضور در لیگ برتر جزیره لذت خواهد برد.

 

پذیرفتن هدایت چلسی نخستین تجربه سرمربیگری خارج از ایتالیا برای مردی است که برای مدت 13 سال در هشت باشگاه ایتالیایی مشغول به کار بوده است؛ با این حال ساری چالش جدید خود را هیجان انگیز توصیف کرد و اظهار داشت: از آمدن به چلسی و لیگ برتر انگلیس بسیار خوشحالم؛ این اتفاق نقطه هیجان انگیز دوران سرمربیگری من است، امیدوارم فوتبالی تماشاگرپسند برای هواداران به نمایش بگذاریم و در انتهای فصل افتخارات را از آن خود کنیم؛ افتخاراتی که سزاوار باشگاه چلسی است.

 

ساری با امضای قراردادی سه ساله هدایت آبی ها را که در نخستین دیدار خود در فصل رقابتهای 2018-2019 جزیره؛ میهمان «هادرزفیلد تاون» هستند؛ بر عهده گرفته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------