برهم زدن آرامش کمکی به استقلال نمی‌کند/ خیلی مسائل واقعیت ندارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
عضو هیات مدیره استقلال با تاکید بر اینکه همه باید کمک کنند تا این باشگاه با آرامش امورش را دنبال کند گفت: خیلی از مسائل و مباحثی که پیرامون تیم مطرح می‌شود واقعیت ندارد. 

امیر حسین فتحی در گفتگو با مهر در خصوص جدایی امید ابراهیمی از جمع آبی پوشان اظهار داشت: از آنجایی که عضو جدید هیات مدیره هستم از پیشینه و روند مذاکرات ابراهیمی با مسئولین باشگاه اطلاع و ذهنیتی ندارم. اما معتقدم نحوه جدایی ابراهیمی از استقلال زیبا نبود. او می‌توانست به نحو شایسته تری از این تیم جدا شود تا دل هوادار ما نیز نشکند.

 

عضو هیات مدیره باشگاه گفت: همانطور که گفتم از پیشینه مذاکرات و روند آن بی اطلاع هستم اما آنطور که شواهد و قرائن نشان می دهد ابراهیمی غیر حرفه‌ای از تیم جدا شد. او می‌توانست خیلی زودتر باشگاه را از تصمیم خودش مطلع کند نه این که بگذارد دقیقه ۹۰ همه را غافلگیر کند.

 

فتحی در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که جدایی ابراهیمی از استقلال و عدم تمدید با جباروف و تیام منجر به سلب اعتماد هواداران نسبت به باشگاه و ایجاد فشار از سوی فضای مجازی بر مدیریت باشگاه شده اظهار داشت: متاسفانه همین طور است. اما من از هواداران می خواهم که آرامش و خونسردی خود را حفظ کرده تا مدیران باشگاه هم با تمرکز بیشتری امور نقل و انتقالاتی را دنبال کنند. ایجاد جوی متشنج قطعا هیچ کمکی به مجموعه استقلال نخواهد کرد. من به نوبه خودم امیدوارم جباروف و تیام همانطور که گفته‌اند در ترکیه به اردوی ما اضافه شده تا تیم بتواند با قدرت اردوی آماده سازی خود را سپری کند. 

 

فتحی در خاتمه بیان داشت: استقلال در این مقطع نیاز به آرامش دارد و همه آنهایی که دلسوز این تیم هستند باید به حفظ این آرامش کمک کنند. بر هم زدن آرامش کمکی به استقلال نمی‌کند. خواسته ما از هواداران هم همین است. آنها هستند که باید در این مقطع پشتیبان تیم باشند و آرامش را به آن تزریق کنند. خیلی از مباحث مطرح شده پیرامون استقلال با واقعیت تطبیق ندارد و نه تنها کمکی به این تیم نمی کند، بلکه عاملی بازدارنده بوده و می تواند به آینده این تیم صدمه وارد کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------