وسوسه ۴۵۰ هزار دلاری جباروف از تبریز!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,جباروف
سرور جباروف خیلی سخت گرفته و زیر بار تمدید قراردادش با استقلالی‌ها نمی‌رود.

 به گزارش خبرآنلاین؛ سرور جباروف برای استقلال در نبود امید ابراهیمی می توانست نقش لیدر تیم را بازی کند. طوری که شفر داشت به آپشن های مختلفی درباره کاپیتانی تیم فکر می کرد. حالت هایی که شاید گاهی مسیر بعضی از آنها به بسته شدن بازوبند روی دست های بازیکن پست شماره 8 استقلال، ختم می شد. او می توانست در مقام پلی میکر، در زمان نبودن پژمان منتظری و مهدی رحمتی یا وریا و یا حتی بودن وریا یکی از کاندیدا های استقلال برای کاپیتانی باشد.

 

سرور اما همچنان رضایت به تمدید قرارداد هم نداشته. او برای استقلال شرط گذاشته.  شرطی که فعلا مذاکرات را به بن بست رسانده است. او که 120 هزار دلاری از فصل قبل طلب دارد، ابتدا انگار دنبال مطالبات قبلی است. سرور خیلی صریح به استقلالی ها گفته است:«ابتدا تکلیف مطالبات قبلی را مشخص کنید. بعد از آن هر مسئله ای قابلیت بررسی دارد. می شود درباره هر چیزی مذاکره کرد.»

 

استقلالی ها اما بعد از اینکه در ماجرای امید ابراهیمی ، طلب های این بازیکن را پرداخت کردند و بعد هم او نماند ، کمی در تمدید قرارداد با سرور می ترسند. افزایش چشمگیر قیمت دلار سبب می شود اگر قرار باشد با عجله این پول را بپردازند . در این شرایط اما مدیران استقلال که توان تمدید با ستاره ها را نداشتند ، استعفا دادند و چالش ها چند برابری شده است.

 

 می گویند سرور برای سال جدید هم قراردادی پیشنهاد داده که حدود 450 هزار دلار است. یعنی 120 هزار دلاری بیش از سال قبلش.

 

او البته پیشنهادی به همین مبلغ از تراکتورسازی دریافت کرده است و به همین دلیل هم هست که زیر بار رقمی کمتر از این نرفته است.

 

قطعا تعیین تکلیف قرارداد قبلی و مذاکرات موثر می تواند همه چیز را ممکن کند. ولی فعلا استقلال مذاکره کننده ای ندارد که بتواند حقش را بگیرد!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------