آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

دیدارهای دوستانه اروپایی برای حریفان سرخ آبی‌ها



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس
حریفان استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای دوستانه‌ای را در اردوی اتریش برگزار می‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از الرای، پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی پیش رو خواهند داشت. پرسپولیس در یک چهارم نهایی به مصاف تیم قدرتمند و پرستاره الدحیل خواهد رفت و از طرف دیگر هم استقلال، السد را پیش رو دارد.

 

هر دو نماینده قطری اردوی تابستانی خود را در اتریش برگزار کردند و قرار است دیدارهای دوستانه‌ای با تیم‌های خوب اروپایی برگزار کنند. روزنامه الرای نوشت که الدحیل در دومین دیدار دوستانه خود به مصاف گروژنی روسیه می‌رود و از طرف دیگر هم السد برابر دویسبرگ آلمان قرار خواهد گرفت.

 

الدحیل فصل رویایی را پشت سر گذاشت و توانست بدون شکست، قهرمان سه جام قطر شود و این در حالی است که السد هم در هر سه جام در رده دوم جای گرفت. روزنامه استاد الدوحه قطر هم نوشت که دو تیم السد و الدحیل به خاطر درخشش در لیگ قهرمانان آسیا اردوی تابستانی خود را زود برگزار کردند و با دیدارهای دوستانه خوب می‌خواهند خود را آماده دیدارهای حساس برابر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------