خارج از عرف به کسی پول نمی‌دهیم/ مرد روزهای سخت هستم /استقلال و پرسپولیس کیسه پول ندارند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
امیرحسین فتحی از سوی وزارت ورزش و جوانان و با نظر اعضای هیات مدیره استقلال به عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب و مشغول به کار شد. فتحی از دغدغه‌هایش برای موفقیت استقلال سخن گفت.

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی از سوی وزارت ورزش و جوانان و با نظر اعضای هیات مدیره استقلال به عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب و مشغول به کار شد. فتحی از دغدغه‌هایش برای موفقیت استقلال سخن گفت و معتقد است با حمایت‌هایی که هواداران از وی و تیم خواهند داشت در این راه به موفقیت خواهد رسید. تمدید قرارداد جباروف و تیام و همچنین تلاش برای حضور دوباره آبی‌پوشان در سوپرجام از اولویت‌های باشگاه خواهد بود.

 

*به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شدید.

جا دارد از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان دکتر سلطانی‌فر و همچنین هیات مدیره استقلال تشکر کنم که این امر سخت را به من محول کردند امیدوارم بتوانیم با حمایت‌های هواداران استقلال را به موفقیت برسانیم.

 

*قبول دارید کار سختی را قبول کردید؟

کار کردن در تیم‌های بزرگ که هواداران میلیونی دارند همیشه سخت است اما من مرد روزهای سخت هستم. تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا استقلال را به آن چیزی که هواداران انتظار دارند برسانم.

 

*اولین برنامه‌تان برای استقلال چیست؟

یک سفر دو روزه به ترکیه دارم تا از نزدیک به اوضاع تیم آشنا شوم. یک جلسه را با شفر برگزار خواهم کرد تا بتوانیم دیدگاه‌هایمان را به هم نزدیک‌ کنیم همچنین یک جلسه با تیام وجباروف خواهم داشت تا تکلیف آنها را نیز برای فصل بعد مشخص کنیم.

 

*هواداران دوست دارند که جباروف و تیام در استقلال بمانند.

ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد جباروف نزدیک به 130 هزار دلار طلب دارد که باید آن را پرداخت کنیم. حق بازیکن است که مطالباتش را بگیرد. در مورد تیام هم باید بگویم او با استقلال قرارداد دارد و فقط باید از نظر مالی به توافق برسیم اما در این بین باید عرف باشگاه استقلال هم حفظ شود خارج از چهارچوب به کسی پول نمی‌دهیم. آمادگی کامل برای جذب تیام را داریم.

 

*قبول دارید استقلال مشکلات مالی دارد؟

تیم‌های بزرگ مانند استقلال و پرسپولیس از قدیم با این مشکل مواجه بودند. و بحث دیروز و امروز نیست ما در استقلال کیسه پول نداریم که همینطوری پرداخت کنیم البته وزیر ورزش و جوانان حمایت‌های خوبی از این دو تیم داشتند.

 

*وضعیت چشمی به کجا رسید؟

روزبه چشمی و دیگر مدافعمان آقا مجید حسینی عزیز با ما قرارداد دارند و طبق قرارداد در خدمتشان خواهیم بود. به هواداران این مژده را می‌دهیم که حسینی هم فصل آینده در تیم خواهد ماند.

 

*پندار توفیقی هم از معاونت ورزشی استقلال استعفا دادند برای این پست چه برنامه‌ای دارید؟

آقای توفیقی از باشگاه استقلال استعفا دادند هنوز برای این پست به جمع‌بندی نرسیدم قطعا در روزهای آینده فردی را جایگزین ایشان خواهیم کرد فعلا از تجربیات دوستانمان استفاده می‌کنیم تا خللی در برنامه‌های باشگاه به وجود نیاید.

 

*در خصوص سوپرجام هم صحبت می‌کنید؟ هواداران دوست دارند این بازی برگزار شود.

این موضوع به کمیته انضباطی ارجاع شد از ما دفاعیه می‌خواهند که قرار شد ما آماده کنیم و به آنها ارائه دهیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که حقی از استقلال ضایع نشود.

 

*از روزی که به عنوان مدیرعامل استقلال منصوب شدید موبایلتان چقدر زنگ خورده است؟

خیلی خیلی. شاید باورتان نشود بالای هزار میسکال داشتم که خیلی‌ها را به دلیل جلساتی که داشتم نتوانستم پاسخگو باشم به همین دلیل از دوستانی که تماس گرفته‌اند معذرت‌خواهی می‌کنم می‌دانم کار خیلی سخت است اما من مرد روزهای سخت هستم. قرار است بنده در سختی‌ها خدمت استقلال باشم. 

 

*آیا افتخاری از استقلال جدا شد؟

آقای افتخاری رسما هنوز جدا نشده‌اند تا بعد از جلسه‌ای هم که ما در خدمتشان بودیم صورت‌جلسه را امضا کردند بعد از اینکه من رفتم گویا مصاحبه‌ای داشتند و عنوان کردند که نیستند. من هنوز چیزی را بابت جدا شدن ایشان از هیات مدیره ندیدم. اگر قرار است این اتفاق بیفتد باید استعفا به خدمت رئیس هیات مدیره یا رئیس مجمع برسد. امیدوارم که افتخاری همچنان در خدمت استقلال باشد.

 

*آیا با وزیر هم جلسه‌ای داشتید؟

من چهارشنبه شب در خدمت ایشان بودم مسائل را به حضورشان رساندم ایشان هم آخرین توصیه‌ها را به ما انجام دادند و اعلام کردند که پیگیر مسائل هستند.

 

*این بندهایی که در قرارداد بازیکنان وجود دارد را اصلاح خواهید کرد؟

حتما این کار را خواهم کرد. بازیکن برای ماست و باید طبق قراردادش عمل کند بحث امروز و دیروز هم نیست. قطعا برای استقلال اتفاقات خوبی خواهد افتاد. 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------