آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

استقلال در نقل و انتقالات عقب ماند/ کار شفر برای فصل جدید سخت است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
کاپیتان سابق تیم استقلال با انتقاد از عملکرد مسئولان این تیم در نقل و انتقالات گفت: بی تعارف بگویم کار شفر در فصل جدید خیلی سخت است. 

مهدی پاشازاده در گفتگو با مهر، در خصوص شرایط تیم استقلال اظهار داشت: ما که در باشگاه نبودیم ببینیم مشکل این تیم کجاست، اما مشکل هرچه بود تیم ضرر کرد. آنها زمان خوب را در پیش فصل از دست دادند و نتوانستند تیم ببندند. تیم بستن آن هم در استقلال و پرسپولیس آنطور که از بیرون می بینیم ساده نیست. بعضی از دوستان فکر می کردند چون نام تیم استقلال است خیلی راحت می توانند ستاره‌ها را حفظ کنند و یا هر بازیکنی که می‌خواهند را به خدمت بگیرند که دیدند اینطور نبود. اما زمانی متوجه این موضوع شدند که استقلال یک دوره کامل پیش فصل را از دست داد.

 

وی افزود: هر تیمی برای آن که فصل را خوب آغاز کند باید یک پیش فصل خوب داشته باشد. عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات خوب نبود. با فرض این که حتی اگر تیام و جباروف هم تمدید کنند و همین امروز به تمرینات اضافه شوند، باز هم مقایسه بازیکنانی که از این تیم جدا شدند با بازیکنانی که اضافه شدند نشان می‌دهد که در بهترین شرایط روند، روند مثبتی نبوده است. یاد آوری می‌کنم از این تیم امید نورافکن، امید ابراهیمی و سید مجید حسینی که هر کدام یک ستون بودند جدا شدند.

 

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: هفته‌های اولیه برای تیمی که قرار است مدعی قهرمانی باشد خیلی تعیین کننده است. کار شفر در هفته‌های اول لیگ با این پیش فصلی که گذراند خیلی سخت است و اگر بتواند در هفته‌های اولیه نتایج لازم را بگیرد واقعا کار بزرگی کرده است.

 

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: جدا از هر اتفاقی که تاکنون در این تیم افتاده، من امیدوارم تحولاتی که در این تیم اتفاق افتاده به سود آن باشد و به زودی شاهد روزهای خوب  این تیم باشیم.

 

پاشازاده که هدایت تیم فوتبال بادران را در لیگ دسته اول بر عهده دارد در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: استخوانبندی تیم را برای فصل بعد به طور کلی تغییر دادیم و تعداد کمی از بازیکنان فصل گذشته را حفظ کردیم. علی خسرو نژاد، کریم اسلامی و یکی دو بازیکن دیگر را حفظ کردیم و به جز آنها بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفتیم که شاخص ترین آنها حمید علی عسگر، مجتبی روشنگر، مجتبی رمضانی، اویس کردجهان و رضا نورمحمدی هستند.

 

سرمربی تیم بادران در ادامه اضافه کرد: این تیم در دو فصل گذشته تا هفته‌های پایانی شانس صعود به لیگ برتر داشت که آن را از دست داد و ما تلاش می کنیم تا در صورت مهیا بودن بستر امسال با این تیم به لیگ برتر صعود کنیم. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------