فتحی: به رای کمیته انضباطی درباره سوپرجام اعتراض می‌کنیم/ حسینی اشتباه کرده و خودش بازمی‌گردد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فتحی
سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال می‌گوید برای روحیه دادن به تمرین استقلال آمده بود. 

به‌ گزارش ‌ایسنا، امیر حسین فتحی در حاشیه حضورش در تمرین امروز استقلال، اظهار کرد: امروز با بازیکنان جلسه‌ای داشتم. امروز آمدم که بگویم اگر مشکل خاصی وجود دارد باشگاه تلاشش را انجام می‌دهد که این مشکلات حل شود. من از استانبول که برگشتیم بازیکنان را ندیده بودم و امروز صرفا برای روحیه دادن به این جا آمدم.

 

او در پاسخ به این سوال که وضعیت تیام و جپارف چه شد و چه زمانی به تمرینات استقلال ‌اضافه می‌شوند؟ گفت‌: یکی از آنها امشب و دیگری فردا به تهران می‌رسد.

 

سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بازیکنان ناراحت بودند، گفت‌: مشکل خاصی نبود. کسی هم امروز با من تماسی نگرفت که به تمرین بیایم و خودم تصمیم گرفتم که امروز این جا باشم. همه باشگاه‌ها مشکل اقتصادی دارند، پرسپولیس هم این مشکل را دارد. با کمک همه این مشکلات را حل می‌کنیم تا نگرانی وجود نداشته باشد.

 

فتحی درباره این که ذوب آهن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای مرتضی تبریزی خواسته است، گفت‌: من چیزی ندیده‌ام.

 

او درباره صدور رای کمیته‌ انضباطی که بر اساس آن استقلال ۳ بر صفر در دیدار سوپر جام بازنده اعلام شد، گفت‌: هنوز رای را ندیده‌ام. بررسی می‌کنیم و قطعا دوباره اعتراض خواهیم کرد تا استیناف رای دهد. ما حق داریم اعتراض کنیم.

 

فتحی در پاسخ به سوالی درباره روزبه چشمی هم گفت‌: او بازیکن ماست و ان‌شاء‌الله پس از بهبودی به تیم ملحق می‌شود.

 

سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با مجید حسینی برای بازگشت به تیم صحبتی کرده است یا خیر؟ گفت‌: خیر. ما صحبتی نکرده‌ایم اما خودش بازمی‌گردد. او اشتباهی انجام داده است و به تیم بازمی‌گردد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------