آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

تکلیف نامشخص خارجی‌های استقلال/ تیام و جپارف امروز به تهران می‌آیند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
به گفته‌ی مسئولان استقلال، قرار است تیام و جپارف امروز وراد تهران شوند تا تکلیف نهایی آبی‌های پایتخت برای لیگ هجدهم مشخص شود. 

به گزارش ایسنا، در حالی استقلال روز جمعه نخستین بازی خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند که هنوز تکلیف دو بازیکن خارجی این تیم معلوم نیست و استقلالی‌ها نیز وضعیت جالبی برای روبرویی با پیکان ندارند.

 

مامه تیام مهاجم سنگالی استقلال که قرار بود دیروز (سه‌شنبه) به تهران بیاید، هنوز به ایران نیامده و باتوجه به دور بودن از شرایط تمرین بعید به نظر می‌رسد وینفرد شفر در دیدار مقابل شاگردان جلالی به برترین گلزن فصل قبلش بازی دهد. البته به گفته مسئولان باشگاه استقلال، قرار است این مهاجم ظهر امروز به تهران بیاید و کارش را با آبی‌ها دنبال کند. تیام در اردوی ترکیه آبی‌ها، طی صحبت با امیرحسین فتحی به این توافق رسیده بود که با دریافت قسمتی از قرارداد و همچنین پرداخت مالیاتش، قرارداد خود با استقلال را تمدید کند.

 

سرور جپارف هافبک ازبکستانی دیگر مهره تاثیرگذار استقلال نیز قرار است امروز به تهران بیاید و تکلیفش با آبی‌های پایتخت را مشخص کند. جپارف که شنیده می‌شود صحبت‌هایی را هم با مسئولان تراکتورسازی داشته، به دنبال باقی ماندن در جمع شاگردان شفر است اما پیشنهاد قرارداد سه ساله این هافبک باعث عقب‌نشینی مدیران استقلال شده است. این بازی‌ساز ازبک قرار است امروز آخرین مذاکرات خود را با امیرحسین فتحی داشته باشد و در صورت توافق، به تمرینات این تیم اضافه شود.

 

این در حالی است که قرار بود این دو بازیکن بعد از اردوی آماده‌سازی آبی‌ها به تهران بیایند. مدیر برنامه‌های این دو بازیکن، همراه آن‌ها به تهران می‌آیند تا تکلیف تیام و جپارف امروز مشخص شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------