آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

حرف‌های مهم جلال حسینی درباره کی روش‌، برانکو و وحید امیری!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,جلال حسینی

 

 تیتر یک شماره امروز روزنامه خبرورزشی اختصاص پیدا کرده است به سیدجلال حسینی، کاپیتان محبوب پرسپولیسی‌ها.

 

  در دو سه ماه گذشته جلال حسینی یکی از مهمترین بازیکنان فوتبال ایران از نظر خبری بوده است. او که با بازوبند پرسپولیس به دومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر رسید با تشخیص کارلوس کی‌روش به جام جهانی نرفت. این باعث انتقادات زیادی از سرمربی تیم ملی شد. 

 

سیدجلال اما در این باره سکوت کرد و هیچ چیزی نگفت. شاید تنها واکنش او لایک ساده ای بود که به رسم احترام پای مطلب علی کریمی در واکنش به خط خوردنش از تیم ملی زده بود. اگرچه پست علی کریمی خیلی تند بود.

 

سیدجلال اما حالا در مصاحبه با خبرورزشی خواسته درهای تیم ملی را به روی خود باز نگه دارد تا شاید برای جام ملت‌های آسیا دوباره به اردو برود.

 

او تاکید کرده است: «کی‌روش همیشه استاد من بوده و هست.» درباره برانکو هم گفته: «بعد از اینکه به جام جهانی نرفتم او با حرف هایش خیلی به من کمک کرد.» جلال همچنین از این گفته که شاید وحید امیری از انتقادهایش درباره بهترین بازیکن سال لیگ برتر از او دلخور شده باشد اما سعی کرده کاری را انجام بدهد و چیزی را بگوید که می دانسته درست است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------