نمازی: از استقلال، سه امتیاز را می‌خواهیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در آستانه مصاف با استقلال تهران گفت: بازیکنانم به لحاظ حرفه‌ای در سطح خوبی هستند و می‌دانند که باید به سه امتیاز بازی مقابل استقلال تهران فکر کنند. 

امید نمازی پیش از دیدار با استقلال تهران و در گفت‌وگو با سایت باشگاه ذوب آهن اظهار کرد: در این که استقلال یک تیم بزرگ و قوی است تردیدی وجود ندارد. این تیم در جمع هشت تیم برتر آسیاست و ما به کیفیت بالای استقلال واقف هستیم ولی بازیکنان ذوب آهن نیز می‌دانند که باید با تمرکز کامل در مصاف با این تیم ظاهر شوند و از پس این مسابقه سخت برآیند.

 

وی ادامه داد: بازیکنانم از پیروزی مقابل نساجی قائمشهر تنها اعتماد به نفسش را به همراه خواهند داشت و به خوبی می‌دانند که باید با قدرت تمام و با نهایت توان در مصاف حساس مقابل استقلال به میدان بروند.

 

نمازی در مورد جدایی مرتضی تبریزی و عدم حضورش در این مسابقه بیان کرد: به هر حال مرتضی به استقلال پیوست و ما باید برای این بازیکن آرزوی موفقیت داشته باشیم. نقل و انتقال و خرید و فروش بازیکن امری مرسوم در همه جای جهان است و مربیان باید تلاش کنند برای جایگزینی بازیکنانشان بهترین تصمیم را بگیرند. ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند برای حضور در ترکیب تلاش و رقابت کنند و شک ندارم که آنها نمایش خوبی را برای ذوب آهن به اجرا خواهند گذاشت.

 

نمازی در پایان با اشاره به حمایت‌های خوب کارخانه و باشگاه ذوب آهن اظهار کرد: آن چیزی که ما برای دیدار مقابل استقلال نیاز داریم حمایت خوب هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان است که می‌توانند انگیزه را به ساق تک‌تک بازیکنان تزریق کنند. از آنها می‌خواهیم به موقع در استادیوم حاضر شوند و پشتیبان تیم شهرشان باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------