آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

کی‌روش گزینه کره جنوبی، رقیب زلاتکو دالیچ



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کی‌روش
ماجرای ادامه همکاری یا قطع همکاری کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران همچنان پیچیده و مبهم دنبال می‌شود و با وجود مصاحبه‌های متعدد یک ماه اخیر مسوولان فدراسیون فوتبال مبنی بر توافق طرفین، خبری از تمدید قرارداد او نیست. 

به گزارش ایلنا، بعد از اینکه گفته شد بزرگترین مشکل بین کی‌روش و فدراسیون فوتبال مساله مالی و عدم دریافت حقوق‌های معوقه اوست مهدی تاج توضیح داد: «کی‌روش برای فوتبال کشور زحمت ‌کشیده و بارها اعلام کرده‌ام که به فوتبال کشور ما کمک کرده. از این ‌جهت با صحبتی که با کی‌روش داشته‌ایم این موضوع امیدوارکننده است چون دغدغه‌اش مالی نیست چون ما هم مالی و هم ‌زمان را بسته‌ایم و وی روی این موضوع بحثی ندارد. یکسری مشکلات به لحاظ سجاوندی، انتقال وجه و وجوهی که باید برای بازی‌های تدارکاتی پیش‌بینی شود وجود دارد. در جلسه قبل گفته شد اجرای این برنامه‌ها 5/5 تا 6 میلیون دلار پول می‌خواهد که برای کشور عدد زیادی نیست و باید تأمین شود.»

 

با اینکه مساله حضور کی‌روش در راس کادر فنی تیم ملی الجزایر منتفی شد اما تاج صراحتا گفته او اختیار خود را دارد ولی در مذاکره‌ای که با فدراسیون فوتبال داشته مسیر خود را می‌رود و اصلاً به این فکر نکرده‌اند که کی‌روش نباشد.

 

با این حال در همین روز کی‌روش دوباره مطالبی را مطرح کرد که مشخص می‌کند، تا قول ضمنی برای اجرای برنامه‌هایش ندهند قراردادش را تمدید نخواهد کرد: «در ژوئن ۲۰۱۷، تیم ملی ایران به جام جهانی روسیه صعود کرد. 9 ماه بعد، در آوریل سال ۲۰۱۸، آقای تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران، به صورت علنی خبر پیشنهادی برای تمدید قرارداد من با همان شرایط و ضوابط قبلی، تا پایان جام ملت‌های آسیای سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد. از زمان ارائه این پیشنهاد، من و آقای تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران، چندین جلسه و بحث تکنیکی در مورد نیازهای تیم ملی برای آنکه بتوان با موفقیت و در سطح توقعات و رویاهای تمام هواداران ایرانی به رقابت پرداخت، داشتیم.

 

در این جلسات، دو طرف با هم مشخص کردیم و به تایید و توافق رسیدیم که حقیقتا به چه چیزهایی برای پیشرفت نیاز است تا تیم ملی بتواند در چنین تورنمنت سطح بالایی موفق شود. زمانی که فدراسیون در تلاش بود تا اولویت‌های تکنیکی و نیازهای توافق شده در طول ماه‌های اخیر را برآورده کند، به خاطر احترام و حق‌شناسی عمیقم نسبت به تمام هواداران ایرانی و بازیکنان تیم ملی و کارکنان، هرگونه تصمیم‌گیری در مورد آینده حرفه‌ای‌ام را متوقف کردم. قرارداد من در روز ۳۱ ژوئیه سال ۲۰۱۸ منقضی شد. امروز (پنج‌شنبه)، دوم اوت، حتی یکی از نیازهای تکنیکی شناخته و مشخص شده، به طور کامل توسط فدراسیون فوتبال ایران، پیاده‌سازی و برآورده نشده است. متاسفانه مجبورم اینگونه جمع‌بندی کنم که فدراسیون فوتبال ایران یک بار دیگر می‌خواهد بدون آماده‌سازی تکنیکی مناسب و خوب، ریسک رویارویی و حضور در تورنمنتی بین‌المللی و سطح بالا مثل جام ملت‌های آسیا را انجام دهد. با در نظر داشتن نکات مذکور و در شرایطی که وقت کمی داریم، کم‌کم برایم سخت می‌شود تا به آینده‌ای مشترک باور داشته باشم.»

 

عجیب اینکه وقتی اخبار مربوط به پیشنهادهای آفریقایی کی‌روش تمام شد حالا نوبت پیشنهادهای آسیایی است. خبرگزاری فرانسه در گزارشی اعلام کرد کی‌روش یکی از سه گزینه سرمربیگری تیم ملی کره جنوبی است ضمن اینکه رییس شرکت هیوندای مبلغ 5/3 میلیون دلار برای به خدمت گرفتن سرمربی جدید کمک می‌کند. یک مقام مسوول در فدراسیون فوتبال کره جنوبی به AFP گفت رییس فدراسیون به پرداخت دستمزد قرارداد مربی خارجی امیدوار است.

 

در ادامه به نقل از این منبع آگاه آمده: «ما مذاکره و تماس با گزینه‌هایمان و صحبت درباره بخش‌های قرارداد را آغاز کرده‌ایم ولی توافق با سرمربی جدید زمان‌بر است.»

 

خبرگزاری فرانسه همچنین نوشت: «گزینه‌های جانشینی شین تائه یونگ سرمربی کره جنوبی که قراردادهایشان این هفته به پایان رسید شامل کارلوس کی‌روش سرمربی ایران، خوان کارلوس سرمربی مکزیک و زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی است که این تیم را به فینال جام جهانی برد. مهم‌ترین رقابت پیش روی کره جنوبی جام ملت‌های آسیا در ماه ژانویه است؛ مسابقاتی که کره جنوبی در دوره گذشته بعد از استرالیا دوم شد.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------