استقلال چگونه باعث محرومیت دو ستاره جوانش شد؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
صیادمنش و آقایی فعلا از همراهی تیم‌شان محروم هستند اما جالب اینجاست که خود استقلالی‌ها باعث شدند تا این دو ستاره جوان با محرومیت روبرو شوند. 

به گزارش خبرآنلاین؛آقایی و صیادمنش دو بازیکن جوان استقلال هستند که به دلیل رفتاری نا متعارف یک ماه از همراهی استقلال محروم شده اند اما نکته جالبی که در این محرومیت وجود دارد این است که خود استقلالی ها عامل اصلی در این محرومیت بوده اند!

 

ماجرا از این قرار است که پس از بازی با ذوب آهن سایت رسمی باشگاه استقلال فیلمی را که از کنار زمین ضبط شده بود روی خروجی سایت خودش قرار می دهد.تصویری که البته خیلی هم واضح نیست اما هر چه که هست باعث یکی از بزرگترین جنجال ها در روزهای اخیر برای آبی ها شده است.

 

تصویری که می گویند شوخی نامتعارف این دو بازیکن جوان را به تصویر می کشد.با این حال خود سجاد آقایی می گوید که وقتی در حین شادی گل روی دوش صیادمنش پریده است با استوک روی پای او می آید و به همین دلیل این بازیکن برای اینکه پایش آسیب نبیند به سمت جلو می رود.اظهار نظری که بیشتر به توجیه شباهت دارد.با این حال آنچه که باعث محرومیت این دو بازیکن شده است اشتباه سهوی در انتشار این فیلم توسط خود استقلالی ها بوده است نه چیز دیگری.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------