مشکلات استقلال برایش گران تمام می‌شود/ نگران مالک تراکتور هستم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر دیدار با تراکتورسازی قدری دیرتر انجام می‌شد نتیجه دیگری رقم می‌خورد؛ استقلال نهایت استفاده را از ناهماهنگی تراکتورسازی برد.

ستار همدانی در گفتگو با مهر با اشاره به شرایط تراکتورسازی و شکست این تیم مقابل استقلال اظهار داشت: چیدمان سرخ پوشان تبریز مشکل اساسی داشت. توشاک باید بازی را با بازیکنان جوان تر و دونده تر آغاز می کرد و در نیمه دوم از بازیکنان با تجربه مثل شجاعی و دژآگه استفاده می کرد. خیلی از بازیکنان تراکتورسازی نه آماده و نه با این تیم هماهنگ بودند و این موضوع برای این تیم گران تمام شد.

 

وی افزود: تراکتور دچار تغییرات اساسی شده است. از ساختار و مالکیت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان. همه ارکان این تیم تغییر کرده و تا در این تیم وحدت ایجاد شود زمان زیادی صرف خواهد شد. ناهماهنگی زیاد در تراکتورسازی و نا آماده بودن بازیکنان این تیم عامل اصلی رقم خوردن این نتیجه بود. 

 

پیشکسوت دو تیم استقلال و تراکتورسازی در ادامه بیان داشت: در واقع این نتیجه بیشتر از آن که به آمادگی استقلال باز گردد حاصل نا آمادگی تراکتورسازی بود. این ۳ امتیاز هدیه ای بود که تراکتورسازی به استقلال داد.استقلالی ها از نا آمادگی و نا هماهنگی تراکتورسازی نهایت استفاده را بردند. اگر این بازی دو سه هفته دیرتر انجام می شد قطعا چنین نتیجه ای به دست نمی آمد و اتفاقات دیگری در بازی رقم می خورد. 

 

همدانی در ادامه بیان داشت: نتیجه‌ای که استقلال مقابل تراکتورسازی گرفت روی کاغذ نتیجه خوبی است. پیروزی ۳ بر صفر یعنی یک پیروزی قاطع و بدون حرف و حدیث. اما واقعیت این است که این استقلال هنوز مشکلاتی دارد که ممکن است این مشکلات در آسیا برای آنها گران تمام شود. امیدوارم آبی پوشان و به خصوص شفر فریب این ۳ گل را نخورند و در باد این پیروزی نخوابند.

 

پیشکسوت فوتبال تبریز خاطرنشان ساخت: زنوزی یک دلسوز واقعی فوتبال در آذربایجان است که در یک دهه اخیر برای فوتبال این استان به درستی و به خوبی هزینه کرده است و نگرانی من از این بابت است امسال اتفاقی بیفتد که همین آقای زنوزی از فوتبال زده شده و عطای آن را به لقایش ببخشد.

 

هافبک و مدافع سابق آبی پوشان با اشاره به بازیکنان جدید این تیم گفت: در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی از استقلال جدا شدند که پایه و ستون این تیم بودند. باشگاه بعد از آن دست به کار شد و بازیکنان خوبی را جذب کرد که می توانند جانشینان شایسته‌ای برای بازیکنان جدا شده باشند. به خصوص بازیکنانی مثل تبریزی و روح الله باقری که عملکرد خیلی خوبی داشتند.

 

وی با اشاره به عملکرد خط میانی استقلال بیان داشت: فرشید اسماعیلی در این بازی جور همه بازیکنان خط میانی را کشید. هم خوب جنگید، هم خوب توپ گیری کرد، هم خوب پاس گل داد و هم خوب گل زد تا با اختلاف بهترین بازیکن استقلال باشد. اما در باره علی کریمی باید بگویم او بر خلاف تبریزی و باقری که زود خودشان را با شرایط استقلال هماهنگ کردند هنوز با شرایط این تیم وفق پیدا نکرده است. سرعت انتقال علی کریمی در مرکز میدان کم است و باعث می شود از سرعت تیمی استقلال کاسته شود. کریمی باید هرچه سریعتر خودش را با تیم هماهنگ کند و بر سرعت انتقالش هم بیفزاید. ضمن این که از بازی خوب فرشید باقری هم مقابل تراکتورسازی نباید به راحتی گذشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------