گادوین منشا در برزخ؛ برانکو مجوز تمدید نمی‌دهد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , گادوین منشا
در حالی که تمامی بازیکنان فعلی تیم از سوی باشگاه برای تمدید قرارداد فراخوانده شده‌اند، این اتفاق برای منشا رخ نداد. 

​به گزارش ایلنا، تنها بازیکنی که برانکو تمدید قراردادش را از باشگاه نخواسته، گادوین منشا است. مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس که در تمام بازی‌های لیگ برتری و آسیایی فصل پیش هم گل‌هایش دورقمی نشد و البته خوش‌شانس بود که باشگاه محروم بود وگرنه پیش از آغاز فصل تازه پیراهن پرسپولیس را از تنش درمی‌آوردند.

 

منشا با همان بی‌انگیزگی و بی‌خیالی‌اش در پرسپولیس ماند اما سرمربی کروات که بارها ثابت کرده این‌جور رفتارها را تاب نمی‌آورد، حتی در تمرینات هم او را از ترکیب اصلی کنار گذاشت.

 

خلاصه کار به جایی رسید که قرار شد گادوین منشا و مدیران پرسپولیس برای فسخ قرارداد به مذاکره بنشینند اما بازی با فولاد ورق را به سود این بازیکن برگرداند. به‌جای رضایت‌نامه، با تعریف و تمجیدهایشان به مهاجم نیجریه‌ای روحیه دادند و اعلام کردند که منتظر درخشش او در بازی‌های آینده خواهند ماند. با این حال پیشنهادی هم برای تمدید قراردادش ارائه نکردند.

 

برانکو برای اینکه گادوین منشا به روزهای بی‌خاصیت قبلی‌اش برنگردد و انگیزه‌هایش را از دست ندهد، به باشگاه اعلام کرده که فعلا دنبال تمدید قرارداد او نباشند اما امیدهایش برای اوج گرفتن این بازیکن را هم از دست نداده است.

 

برای همین در بازی با استقلال خوزستان زودتر از همیشه منشا را به زمین فرستاد (در دقیقه 62 به جای عالیشاه) و امیدوار بود که او با یک بازی فیزیکی بتواند پرسپولیس را به سه امتیاز برساند. بازیکنی که بعد از گلزنی‌اش مقابل فولاد شاید انتظار ثابت شدن داشت اما پروفسور ترجیح داد به ترکیب برنده‌اش دست نزند و 30 دقیقه آخر را گذاشت برای منشا.

 

او هم از پس مسوولیت‌هایش برآمد و حداقل اینکه نسبت به فصل پیش، آماده‌تر و باانگیزه‌تر بود اما هنوز نشده آن بازیکنی که برانکو بتواند به او اعتماد کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------