حرف‌های سرپرست پرسپولیسی‌ها درباره محرومیت از آسیا



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرپرست باشگاه پرسپولیس با توجه به حواشی اخیر این تیم و خصوصا ماجرای مربوط به احتمال کنار گذاشتن این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا به واسطه بدهی به گفتگو پرداخت.

 به گزارش ورزش سه؛پرسپولیس بعد از دو عنوان قهرمانی پیاپی، فصل جدید را در شرایطی که مشکلات محرومیت نقل و انتقالاتی شرایط سختی را برای آنها شکل داده با صدرنشینی پیگیری می‌کند که اکنون حواشی جدید حول این تیم شکل گرفته است. حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست این باشگاه درباره روند راه اندازی تلویزیون اینترنتی پرسپولیس و موازی کاری با سازمان لیگ به ایلنا گفته: به نظر اینکه در باشگاه پرسپولیس تلویزیون اینترنتی راه انداختیم کار خوبی است و درآمدزایی خوبی دارد که البته هنوز حد انتظار نیست. شروع خوبی است و در حال توسعه است. باید بعد از این جلسه، جلسات کارشناسی‌تری باشد که موازی‌کاری نشود. اتحادیه با کمک باشگاه‌ها برای رونق این موضوع قدم بردارند.

 

موضوع اصلی اما به بحث مشکلات مالی این باشگاه برمی‌گردد. گرشاسبی در اینباره اینطور توضیح می‌دهد: به هر حال مشکلات کماکان به قوت خود باقی است خصوصاً در بخش بدهی‌ها که در حال مدیریت آن هستیم. جلساتی با وزارت ورزش داریم تا خطراتی که از سوی AFC صورت گرفته است مدیریت کنیم تا دیگر نگرانی‌های از این بابت وجود نداشته باشد. ما بخش عمده‌ای از بدهی‌های خطرناک را پرداخت و توافق کردیم. از تمام عزیزانی که به عشق پرسپولیس طلب‌شان را یا بخشیده یا تخفیف قابل توجهی دادند تشکر می‌کنم. با برخی دیگر هم به زودی تفاهم می‌کنیم و در صدد آن هستیم که برای اولین بار در تاریخ پرسپولیس بدهی‌ها را به صفر برسانیم.

 

سرپرست این باشگاه در پاسخ به این سوال که آیا در شرایط فعلی بدهی خطرناکی که منجر به محرومیت، کسر امتیاز و حذف آنها از لیگ قهرمانان شود وجود دارد یا خیر گفت: خیر در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است و خطر محرومیت نداریم.

 

گرشاسبی با اشاره به انتشار فهرست بدهی‌های باشگاه استقلال و اینکه بدهی پرسپولیس در مقایسه با آن در چه وضعیتی است، گفت: لیستی که از استقلال پخش شد نمی‌دانم مورد تایید این باشگاه هست یا نه، مشکلی که وجود داشت این است که همه چیز در آن قاطی شده بود ولی فهرست ما تفکیک شده است و مبلغش هم به این شدت نیست و خیلی پایین‌تر است و نزدیک به آنهم نیست.

وی ادامه داد: صاحبان اصلی پرسپولیس هوادارانش هستند و با وجود آنها نگران موضوعی نیستیم و با کمک آنهاست که شرایط خوبی داریم. خیلی مهم است یک سال از جذب بازیکن محروم باشیم و همچنان خودمان را در سطح اول حفظ کنیم. همه این‌ها کمک هواداران و همدلی در بین بازیکنان و کادرفنی و عوامل است. در همه شاخص‌ها همه رکوردها متعلق به پرسپولیس است که البته برای ما بار مالی دارد و پاداش باید پرداخت کنیم ولی همینکه هواداران خوشحال باشند برای ما کافی است.

 

در شرایطی که بیشتر بدهی‌های کنونی باشگاه مربوط به دوران مدیریت 14 مدیر سابق این باشگاه است، گرشاسبی در اینباره اینطور توضیح می‌دهد: همه مدیرانی که آمدند نیت‌شان خدمت بوده. مدیریت در پرسپولیس مدیریت بحران است و استاندارد نیست چراکه همه‌اش موج است و باید ببینی چطور عبور کنی و اگر در یکی از آنها گیر کنی غرق می‌شوی. این مشکل برای مدیران قبلی به وجود آمد ولی نیت کمک بوده است. برخی بدهی‌ها به دلیل طولانی شدن مشکل‌ساز شده است که زخم‌‌های کهنه پرسپولیس است.

 

 

گرشاسبی در مورد ادعای مدیرعامل استقلال خوزستان مبنی بر اینکه پرسپولیس باید به خاطر اتفاقات ورزشگاه غدیر محروم شود گفت: من در این مورد صحبتی ندارم. موارد بازی را همه دیدند و به هر حال سیستم‌های نظارتی پیگیر می‌شوند و ما ورود نمی‌کنیم که چه کسی چه گفت و اینکه بخواهیم کسی را محروم کنیم. مراجع ذیربط حتما به این موضوع رسیدگی می‌کنند.

 

 

وی در مورد مشکلات ایجاد شده در پرسپولیس و ورودش برای رفع آن گفت: به هر حال طبیعی است که در خانواده بزرگ پرسپولیس اتفاقاتی پیش می‌آید و ما هم تا اوضاع را اینطور دیدیم ورود کردیم و خوشبختانه همه چیز ختم به خیر شد.

 

طی این مدت موضوع مورد بحث در رسانه‌ها به لیدرپروری و دخالت عجیب آنها روی سکوها برای حمایت از مدیر و بازیکن و تهدیداتی است که از این نظر مشکلاتی را شکل داده است. گرشاسبی در خصوص ورودش برای برطرف کردن این مشکل گفت: به هر حال در این مورد نمی‌توان کلی گویی کرد. کانون مشوقین هم عضوی از تشکیلات باشگاه هستند و باید موارد رامدیریت کنیم و هرکس کار خودش را انجام دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------