مشکل عجیب چلسی/ ساری روزی ۸۰ نخ سیگار می‌کشد!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سرمربی چلسی
سرمربی چلسی برای سیگار کشیدن در انگلیس با قوانین سختی نسبت به ایتالیا برخوردار است و باشگاه چلسی در صدد حل این مشکل است. 

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اینترنتی joe، مائوریسیو ساری سرنوشت متفاوتی نسبت به مربیان دیگر در ایتالیا دارد. او بیشتر عمر مربیگری خود را در لیگ‌های سطح پایین ایتالیا گذراند تا این که در ۵۶ سالگی در نهایت مربیگری در سری A ر ا تجربه کرد. بر طبق گزارشات به دست آمده او در طول روز ۸۰ نخ سیگار می‌کشد. اگر فرض کنیم که او ۱۶ ساعت در روز بیدار است، به طور میانگین هر ساعت ۵ نخ سیگار می‌کشد.

 

او در لیگ ایتالیا بارها در کنار زمین سیگار خود را روشن و خاموش می‌کرد ولی با توجه به قوانین سخت در انگلیس، او نمی‌تواند در کنار زمین سیگار بکشد. این مربی برای آن که نیکوتین بدن خود را حفظ کند، در جریان دیدار هفته نخست لیگ برتر بین چلسی و هادرزفیلد تاون، سیگار را می‌جوید.

 

مسئولان باشگاه چلسی در صدد هستند منطقه‌ای را در ورزشگاه استمفوردبریج به این مربی اختصاص دهند تا او بتواند آزادانه سیگار بکشد. هر چند با توجه به هشدارهای آتش نشانی، پیدا کردن چنین منطقه‌ای دشوار است ولی برای این که ساری بتواند بهترین عملکرد خود را در چلسی ارائه دهد، ایجاد چنین منطقه‌ای در اولویت مسئولان چلسی قرار گرفته است.

 

آنتونیو کونته سرمربی چلسی در فصل اول حضور خود در چلسی استفاده کرد و از غیبت این تیم در رقابت‌های اروپایی استفاده برد تا این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر برساند ولی امسال چلسی در لیگ اروپا حاضر است و باید در این رقابت‌ها نیز به میدان برود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------