آقای گل استقلال را قهرمان کرد!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
آرش برهانی آقای گل سابق لیگ برتر و استقلال معتقد است این تیم یک پای قهرمانی است. 

به گزارش خبرآنلاین؛ آرش برهانی مهاجم گلزن و آقای گل پیشین استقلالی ها که حالا قبای مربی گری به تن کرده و وارد عرصه جدیدی از فعالیت های ورزشی خود شده، اعتقاد دارد تیم محبوبش بتواند بار دیگر به قهرمانی در لیگ برتر برسد. او در خصوص شرایط آبی پوشان پایتخت در فصل پیش رو گفت: «یک مربی خوب و منطقی مثل وینفرد شفر روی نیمکت تیم نشسته و از این بابت، نه تنها من، بلکه خیال همه استقلالی ها از کسب بهترین نتایج ممکن راحت است.

 

ما می توانیم به کادرفنی اعتماد داشته باشیم و مطمئن هستیم شفر همیشه با بهترین تاکتیک ها وارد عمل می شود.» برهانی اضافه کرد: «خط حمله استقلال با حضور مامه تیام در فصل قبل خیلی قوی شده بود اما به هر ترتیب این بازیکن از استقلال رفت و حالا چند بازیکن دیگر جانشینش شده اند. همه آنها می توانند به بالا رفتن کیفیت فنی تیم کمک کنند. مهم ترین نقطه قوت استقلال اینجاست که شفر می تواند بهترین بهره و بازی را از بازیکنانش بگیرد و او توانایی ساختن یک مامه تیام دیگر در تیم را داراست.»

 

مهاجم فراموش نشدنی آبی ها در یک دهه گذشته در نهایت گفت: «استقلال چند سالی است که قهرمان لیگ نشده و هواداران در انتظار رقم خوردن این اتفاق مهم هستند. البته رقبای جدی برای قهرمانی وارد عمل شده اند اما به نظر من استقلال می تواند جدی ترین گزینه قهرمانی باشد و خودش را در این فصل نشان بدهد. امیدوارم هواداران از این تیم متحول شده حمایت کنند و تبریزی، گرو، باقری و سایر مهاجمان نیز با گل های شان، شادترین لحظات را برای استقلالی ها بسازند.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------