حاجیلو:شفر در بازی فردا به دنبال پیروزی است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,اصغر حاجیلو
اصغر حاجیلو سرپرست استقلال معتقد است پیروزی مقابل تراکتورسازی حق آبی‌پوشان بوده و مطمئنا این روند ادامه خواهد داشت زیرا که استقلال با حضور شفر روند رو به رشدی خواهد داشت

به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو سرپرست استقلال معتقد است پیروزی مقابل تراکتورسازی حق آبی‌پوشان بوده و مطمئنا این روند ادامه خواهد داشت زیرا که استقلال با حضور شفر روند رو به رشدی خواهد داشت و قطعا یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود. گفت و گوی او با ایلنا را در ادامه بخوانید:

 

یک بازی سخت مقابل پارس جنوبی جم دارید.

قبول داریم که کار سختی در پیش داریم. گرما قطعا روی بازی تاثیر خواهد گذاشت. به خصوص اینکه در جم هم به ما هتل ندادند و ما مجبور هستیم در عسلویه اردوی خود را برگزار کنیم. وقتی هم پرسیدیم که چرا در جم به ما هتل نمی‌دهید به ما گفتند که این یک دستور است و ما باید یک ساعت و نیم با اتوبوس روز بازی از عسلویه به سمت جم برویم که این قطعا روی بازی تاثیر خواهد گذاشت.

 

با همه این مشکلات مطمئن هستم شفر در این بازی به دنبال پیروزی است و تلاش می‌کنیم که یک پیروزی دیگر را به دست بیاوریم.

 

خیلی‌ها می‌گویند برد استقلال مقابل تراکتور شانسی بود.

اصلا چنین چیزی نیست. ما از ابتدا به دنبال پیروزی در این بازی بودیم. شفر آنالیز بسیار خوبی از بازی تراکتور داشت. حتی ساشا پسرش در طول هفته مدام فیلم‌های بازی این تیم را تماشا می‌کرد. ما می‌دانستیم تراکتور 2-5-3 بازی می‌کند و تمام راه‌های نفوذ این تیم را بسته بودیم. من از شما می‌خواهم این تراکتور را سه هفته دیگر ببینید. با این بازیکنانی که آنها به خدمت گرفته‌اند قطعا یقه بیشتر تیم‌ها را خواهند گرفت.

 

رییس کمیته استیناف در مصاحبه‌ای اعلام کرد که استقلالی‌ها هیچ نامه‌ای برای صیادمنش و آقایی ارسال نکرده‌اند.

ما قطعا از حق این دو بازیکن دفاع خواهیم کرد. من مطمئن هستم تورک به عنوان رییس کمیته اخلاق به دلیل مشغله فراوانی که دارد هنوز تیم را ندیده است. هر دوی این بازیکنان با اخلاق هستند و من مطمئن هستم پشت این قضیه یک فشارهایی وجود داشته چون هر وقت استقلال شروع به برد می‌کند از اینگونه مسایل برایش به وجود می آورند. ما امروز به کمیته اخلاق خواهیم رفت تا از حق این دو دفاع کنیم. من مطمئن هستم سوءتفاهماتی به وجود آمده است.

 

شنیده می‌شود شما به فردوسی‌پور گفته‌اید که این فیلم را در برنامه‌ات نشان نده.

به او نگفتم نشان نده فقط گفتم فیلم را ببین، چیزی داخل این فیلم وجود ندارد. فردوسی‌پور هفته قبل این فیلم را داشت اما نشان نداد. من هم بابت همین موضوع از او تشکر کردم.

 

در جریان دیدار تیم‌تان مقابل تراکتور درگیری‌هایی بین هواداران دو تیم به وجود آمد.

من هواداران تراکتورسازی را دوست دارم. چون خودم ترک هستم و خیلی خوشحال شدم که آنها داخل ورزشگاه آمدند. ما خیلی دوست داشتیم استادیوم پر شود. من قبل از بازی هم گفتم اگر لیاقت داشته باشیم پیروز می‌شویم و اگر نداشته باشیم می‌بازیم. اما بچه‌ها آنقدر تلاش کردند که لیاقت برد نصیب‌مان شد. فقط امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

 

مسوولان پارس جم اعلام کردند 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه را به استقلالی‌ها نمی‌دهند.

این به خودشان مربوط است. ما هیچ وقت جلوی حضور هواداران را در هیچ بازی نمی‌گیریم و در کل از این حربه استفاده نمی‌کنیم. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------