رسیدگی به ضرب و شتم بازیکن فوتسال قم در کمیته انضباطی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتسال بانوان
نایب رئیس هیات فوتبال استان قم در خصوص درگیری رخ داده در دیدار فوتسال بانوان عنوان کرد: کمیته انضباطی رسیدگی به این موضوع امروز برگزار می‌شود و با خاطیان این اتفاق، برخورد جدی صورت می‌گیرد. 

‌به گزارش ایسنا ، روز گذشته در چارچوب رقابت‌های فوتسال باشگاهی قم، درگیری بین یک بازیکن و تماشاگر رخ داد و بازیکن مضروب به بیمارستان انتقال یافت.

 

در پایان رقابت بین دو تیم شاهین فراز و گسترش، درگیری بین الهام صفا، بازیکن شاهین فراز با یکی از تماشاگران ایجاد شد و الهام صفا به دلیل جراحات به بیمارستان منتقل شد و پس از طی مراحل درمانی، مرخص شد.

 

آمنه رسولی، نایب رئیس هیات فوتبال استان قم در این خصوص به خبرنگار ایسنا بیان کرد: روز گذشته در پی برگزاری مسابقه بین تیم شاهین فراز و گسترش، تیم شاهین فراز با 45دقیقه تاخیر وارد زمین شد ولی با ارفاق، مسابقه برگزار شد.

 

وی افزود: در پایان بازی، الهام صفا، بازیکن تیم شاهین فراز هنگام بالارفتن از سکوها، به دلیل فحاشی صورت گرفته از سوی این بازیکن، با یکی از تماشاگران تیم حریف درگیر شد و مابقی بازیکنان و کادر اجرایی برگزار کننده مسابقات، سعی در پایان دادن به این درگیری داشتند.

 

نایب رئیس هیات فوتبال استان قم با بیان اینکه این درگیری منجر به مصدومیت صفا شد، تصریح کرد: بلافاصله تیم پزشکی و آمبولانس در محل حاضر شدند و این بازیکن را برای بررسی دقیق تر به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کردند، پس از بررسی پزشکی مشخص شد که وی آسیب دیدگی حادی ندارد و مرخص شد.

 

وی در خصوص تصویر منتشر شده از این بازیکن در بیمارستان، ادامه داد: این مسئله باید به صورت داخلی حل و فصل می‌شد و رسانه‌ای کردن آن کار درستی نبود؛ در تلاش هستیم شخصی که عکس را منتشر کرده، شناسایی کنیم و با وی برخورد کنیم، امروز نیز جلسه کمیته انضباطی با حضور شاکیان و خاطیان برگزار می‌شود و قطعا با مسببان این حادثه برخورد صورت می‌گیرد تا دیگر شاهد اینگونه اتفاقات در ورزش بانوان نباشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------