محرومیت یک‌ساله رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین بخاطر مسی/پای اسرائیل در میان است!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فدراسیون فوتبال
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین را یک سال محروم کرد.

 به گزارش خبرآنلاین، فدراسیون جهانی فوتبال، حکم پرونده انضباطی جبرئیل راجو، رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین پیرامون اظهارات او پیش از برگزاری دیدار تدارکاتی آرژانتین و اسرائیل را صادر و او را یک سال از حضور در ورزشگاه‎ها محروم کرد.

 

تیم ملی فوتبال آرژانتین قرار بود پیش از آغاز جام‎جهانی 2018 روسیه در دیداری دوستانه به مصاف رژیم اشغالگر قدس برود که این دیدار به سبب حواشی به وجود آمده لغو شد.

 

راجو، رئیس فدارسیون فلسطین پیش از برگزاری این دیدار از طرفداران فوتبال خواسته بود که تصویر و پیراهن مسی را به آتش بکشند. در واقع او هواداران فوتبال را علیه مسی تحریک کرده بود. اظهاراتی که با واکنش جورج فوریه، وزیر امور خارجه آرژانتین و ابراز ناراحتی او همراه شد. 

 

بر همین اساس فدراسیون جهانی فوتبال «راجو» را به دلیل ایجاد نفرت و همچنین تحریک برای خشونت با حداقل‎ترین مجازات ممکن در قانون خود، به یک سال ممنوعیت او از حضور در تمامی استادیوم‎های ورزشی محکوم کرد. البته وی که رئیس کمیته ملی المپیک فلسطین هم هست علاوه بر این محرومیت 20 هزار فرانک سوئیس هم جریمه شده است.

 

این محرومیت از امروز آغاز شده است و  شامل جام ملت‎های آسیا و احتمالا مسابقات انتخابی جام جهانی 2020 نیز خواهد شد. 

 

رئیس فدارسیون فوتبال فلسطین در تلاش است اسرائیل را به دلیل محدود کردن بازیکنان فلسطینی مجازات کرده و برای این رژیم کودک‌کش محرومیت‎هایی را ایجاد کرد.

 

ورزشگاهی که قرار بود میزبان بازی لغو شده اسرائیل با آرژانتین باشد در محل روستایی ساخته شده است که پیش‌تر توسط این رژیم نابود شده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------