اعتراض جدی پرسپولیسی‌ها به کمیته استیناف سر تاریخ بررسی پرونده جنجالی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
پرسپولیسی‌ها به رای کمیته استیناف بر سر پرونده سوپرجام اعتراض دارند. 

بررسی پرونده سوپرجام بعد از این همه تاخیر در روز سه شنبه و درست روز برگزاری بازی حساس و سرنوشت ساز و ملی پرسپولیس و الدحیل و حتی یک روز بعد از بازی استقلال و السد چه حکمت و علت و حکایت و تدبیری را در پی خود دارد که ما نمی دانیم. حتم بدانید رسانه ها حسب رسالتی که دارند هر چه هم که سعی کنند مراقب تمرکز سرخابی ها نباشند نمی توانند وقتی خبری می شنوند آن را منعکس نکنند.

 

بنابراین از فردا انواع گمانه زنی و خبرهای مربوط به حکم احتمالی است که روی خروجی رسانه ها می آید و به تبع آن برخی اظهار نظرهای مسوولین دو باشگاه و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ.

 

یعنی بعد از این همه تاخیر غیرقابل توجیه در صدور رای نهایی این سوپرجام جنجالی وقت آن درست در زمان برگزاری دیدار پرسپولیس و الدحیل بود. آیا مسوولان در تعیین زمان بررسی پرونده به این نکته هم دقت کرده بودند یا اینکه متوجه آن نبوده اند. اگر با علم به بازی پرسپولیس و الدحیل دست به انتخاب جنین زمانی برای بررسی پرونده در استیناف زده اند که یعنی از اصل و اهمیت تمرکز در نزد فوتبالیست ها و مربیان قبل از بازی آگاهی و شناختی ندارند و اگر هم به این نکته پی نبرده اند باید سوال کرد چگونه است فوتبال دوستان به محض انتشار خبر بررسی پرونده در روز سه شنبه نگران تمرکز تیم خود و حواشی و تنش های آن هستند. چه راحت به جای تقویت روحیه ملی در آستانه بازی های بین المللی و ملی سرخابی ها حاشیه و تنش های هواداری را بین آنها حاکم می کنیم و چه راحت تمرکز بازیکنان و مربیان را ناخواسته به نفع قطری ها هدف می گیریم.

 

تاریخ جلسه بررسی پرونده سوپرجام را حداقل یکی دو روز به تاخیر انداخته و این همه امروز و فردا کرده آید آن یکی دو روز هم رویش.

 

خبرآنلاین/حسین قدوسی 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------