بهداد طلایی شد و خداحافظی کرد/ علی حسینی نقره ای شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,وزنه‌برداران
وزنه‌برداران دسته فوق سنگین تیم ملی ایران در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان دادند. 

به گزارش مهر از اندونزی، هشتمین و آخرین روز از مسابقات وزنه برداری بازیهای آسیایی۲۰۱۸ اندونزی، صبح امروز با مصاف مدعیان دسته ۱۰۵+ کیلوگرم در شهر پالمبانگ پیگیری شد که در پایان این رقابتها بهداد سلیمی و سعید علی‌حسینی به مدال طلا و نقره رسیدند.

 

بهداد سلیمی در حرکت دوضرب ابتدا وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی را بالای سر برد. وی در حرکت دوم وزنه ۲۴۶ کیلوگرم را انتخاب کرد که به خوبی از پس مهار این وزنه هم بر آمد. وی در حرکت سوم وزنه ۲۵۳ کیلوگرم را بالای سر برد و با مجموع ۴۶۱ کیلوگرم به کار خود خاتمه داد.

 

بهداد پیش از این در حرکت یکضرب و در حرکت نخست وزنه ۲۰۰ کیلوگرمی را بالای سر برد، اما در دومین حرکت وزنه ۲۰۶ کیلوگرم را اوت کرد. البته بهداد در حرکت سوم توانست وزنه ۲۰۸ کیلوگرمی را مهار کند تا با همین وزنه به کار خود در یکضرب خاتمه دهد.

 

سعید علی حسینی هم در دوضرب با وزنه ۲۴۰ کیلوگرم کار خود را آغاز کرد و موفق به مهار آن شد. او در حرکت دوم نیز وزنه ۲۴۸ کیلوگرم را بالای سر برد. علی حسینی در حرکت سوم وزنه ۲۵۴ کیلوگرم را انتخاب کرد اما در مهار ان ناکام ماند و با مجموع 456 کیلوگرم به کار خود پایاد داد.

 

سعید علی‌حسینی دیگر نماینده دسته فوق سنگین ایران نیز در حرکت نخست یکضرب وزنه ۲۰۱ کیلوگرمی را اوت کرد، اما در حرکت دوم موفق به مهار این وزنه شد. او در سومین حرکت خود وزنه ۲۰۸ کیلوگرم را انتخاب کرد و به راحتی آن را بالای سر برد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------