آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

آیان: ایران یکی از بهترین های وزنه برداری است/ در مورد اتفاقات المپیک ریو نظری ندارم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تاماش آیان
رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری با اشاره به خداحافظی بهداد سلیمی گفت: همیشه گفته‌ام ایران استعدادهای زیادی دارد و امیدوارم به زودی شاهد وزنه برداران جدیدی از این کشور باشیم.

به گزارش ایسنا از جاکارتا، تاماش آیان رئیس فدراسیون وزنه بردای اظهار کرد: همیشه گفته ام ایران یکی از مهمترین کشورها در وزنه برداری جهان است. ایران یکی از قدرتمندترین و مهمترین کشورهاست. امروز خیلی خوشحالم که به وزنه برداری در ایران خیلی توجه می شود  و این رشته از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

 وی افزود: به طور نرمال مسابقات خیلی خوبی را شاهد بودیم و می توانم بگویم یک رقابت بسیار بزرگ را شاهد بودیم زیرا کسب طلا در بیشتر اوزان آسان نبود.

 

آیان درباره خداحافظی بهداد سلیمی از دنیای قهرمانی تاکید کرد: همیشه به همه دوستان و اعضای هیات رئیسه فدراسیون جهانی گفته ام که در ایران استعدادهای زیادی وجود دارد. ویژگی های زیادی برای وزنه برداران ایران وجود دارد و امیدوارم همچنان شاهد حضور ورزشکاران ایرانی جدید باشیم.

 

او درباره پیش بینی زمان شکسته شدن رکورد تاخالادزه نیز گفت: من دراین مورد نمی توانم چیزی بگویم. قطعا نمی توانم چیزی پیش بینی کنم.

 

آیان درباره پیشنهاد کنفدراسیون آسیا برای افزایش سهمیه المپیک نیز گفت: قواعد و ساز و کار مشخصی در این زمینه وجود دارد. این مساله باید بررسی شود.

 

آیان در پایان درباره اینکه بسیاری از مردم ایران همچنان معتقدند داوری المپیک در مورد بهداد جوانمردانه نبود، نیز گفت: من نمی توانم در مورد چیزی که قبلا اتفاق افتاده باز هم اظهار نظر کنم ولی می توانم اطمینان دهم که بهترین افرادی که می توانستند در المپیک مسئولیت اجرایی مسابقات را بر عهده بگیرند، آنجا بودند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------