روش جدید در رئال/ الگوبرداری از بارسای «پپ»



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , رئال
رئال مادرید با سرمربی جدیدش از سیستمی استفاده می‏‌کند که بارسلونا در دوران سرمربی‎گری پپ گواردیولا در این تیم استفاده می‏‎‏کرده و هنوز هم آن را رعایت می‎کند.

 به گزارش مهر، تیم فوتبال بارسلونا از دوران روی کار آمدن پپ گواردیولا به دادن پاس‌های زیاد شهرت پیدا کرد و حالا رئال مادرید با خولن لوپتگی امیدوار است بتواند موفقیت‎های بارسا را تکرار کند. حداقل چندین بازی اول فصل این را نشان می‌دهد. البته در برنابئو همیشه کسانی بودند که از پیروی از سیستم بارسلونا انتقاد کرده‌اند. حتی زمانی که مورینیو در رئال مادرید بود توانسته بود رکوردی جالب به ثبت برساند و با دادن در مجموع ۲۷ هزار و ۳۶۶ پاس کمتر موفق‎تر از بارسلونا کار کند.

 

حالا زمان گذشته و لوپتگی هدایت سفیدپوشان مادریدی را به عهده گرفته و در رقابت‎های لیگ تا اینجای کار رئال مادرید هزار و ۵۰۵ پاس و بارسلونا هزار و ۴۷۰ پاس داده است. جالب اینجاست که درصد پاس‎های سالم رئال ۹۰.۷۶ و بارسلونا ۸۷.۸۹ بوده است.

 

بازیکن کلیدی سفیدپوشان برای استفاده از سیستم جدید تونی کروس است که ۲۲۶ پاس داده که از این تعداد ۲۲۰ پاس سالم بوده است.

 

در بازی مقابل ختافه و خیرونا رئال پاسکاری‎های زیادی کرد و توانست بارها توپ را در قسمت‎های مختلف زمین بازی به حرکت درآورد. به نظر روشی که سرمربی جدید قصد دارد با آن تیمش را به موفقیت برساند روشی است که بارسلونا مدت‎هاست استفاده می‎کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------