تاج خودش را برای کرسی نیم میلیارد تومانی کفاشیان کاندیدا می کند!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , تاج
علی کفاشیان تا کمتر از 7 ماه دیگر از یک درآمد بزرگ محروم می شود. البته شاید این رقم را رقم درشتی برای او ندانید اما مثلا آقای رئیس از کادوی جنجالی بلاتر به روسای فدراسیون ها نگذشت و پس نداد یا خودروی اهدایی به ملی پوشان را هم پاداش خود دانست و از حقش برای اشکان دژاگه نگذشت. 

به گزارش  خبرآنلاین؛ علی کفاشیان تنها چند ماه دیگر زمان دارد تا در کرسی نایب رئیسی ای اف سی بماند. او که حتی اگر خودش هم کاندیدای نایب رئیسی منطقه مرکزی آسیا می شد هم شانس کمی برای بردن این کرسی از رئیس فدراسیون ازبکستان داشت و حتی می گویند بر سر این پست از قبل توافق شده بوده تا دوره اول کفاشیان رئیس باشد و دوره بعد ازبک ها، حالا با این چالش روبروست که اصلا برای این کرسی از سوی فدراسیون ایران معرفی نمی شود.

 

چون هر فدراسیون تنها می تواند برای هیات اجرایی یک نفر را کاندیدا کند و چنانچه نایب رئیسی از یک کشور رای بیاورد ، دیگر عضویت هیات اجرایی به آن کشور داده نمی شود. به همین دلیل اگر کفاشیان برای نایب رئیسی کاندیدا شود ، تاج دیگر شانسی برای بودن در هیات اجرایی ندارد و اصلا دوست ندارد اشتباه سال 2011 علی سعیدلو با کفاشیان را تکرار کند!

 

برای همین آخرین گمانه زنی ها که حتی علی کفاشیان هم آن را به طور ضمنی تایید کرده این است که تاج خودش برای هر دو جایگاه کاندیدا می شود و به طور قطع عضو هیات اجرایی ای اف سی می شود چون از 47 کشور عضو مجمع 24 تای شان عضو هیات اجرایی آسیا هستند!

 

آنچه اما این تغییرات در این جایگاه برای این دو تفاوت خواهد داشت ، درآمدهای دلاری شان است. عضویت در سمت های رسمی چون هیات اجرایی به طور سالیانه ، درآمدی حدود 35 هزار دلاری دارد . به این ماجرا بیافزاید درآمدهای 200 دلاری برای هر روز ماموریت بین المللی که اقلا سالی یک ماه خواهد بود. این یعنی رقمی حدود 500 میلیون تومان درآمد سالیانه برای عضویت در چنین جایگاه هایی.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------