آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

رئال مادرید 4-1 لگانس: فعلا جای رونالدو خالی نیست!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رئال مادرید
رئال مادرید در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-1 لگانس را از پیش رو بردارد. 

به گزارش  ورزش سه ، شاگردان خولن لوپتگی در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پر گل دست پیدا کنند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها سپری شود، دنبال شد. اما رفته رفته رئالی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند ولی دفاع فشرده بازیکنان لگانس، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.

 

تا اینکه سرانجام در دقیقه 17، تیم میزبان توانست به گل برسد. روی یک ارسال به محوطه جریمه لگانس، توپ با ضربه سر کارواخال مقابل گرت بیل قرار گرفت و او هم با یک ضربه تماشایی، توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.

 

 اما این برتری چندان پایدار نبود و لگانس خیلی زود به گل تساوی رسید. روی یک حمله تند و تیز از بازیکنان میهمان، کاسمیرو با خطا اراسو را سرنگون کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. کاریو پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت تیبو کورتوا، دروازه را باز کرد.

 

 بعد از این برای دقایقی حملات لگانس ادامه داشت اما در دقایق پایانی نیمه اول، بار دیگر این بازیکنان رئال مادرید بود که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 43 به گل دوم برسند اما ضربه بنزما را کوئیار با واکنشی تماشایی دفع کرد و در نهایت این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

نیمه دوم را رئال هجومی تر آغاز کرد و خیلی زود به گل دوم رسید. روی ارسال مارکو آسنسیو بود که کریم بنزما توانست بالاتر از باستینسا ضربه نهایی را بزند و حساب کار را 2-1 کند. بازیکنان میهمان معتقد بودند که مهاجم فرانسوی روی باستینسا مرتکب خطاب شد اما داور بعد از ویدئوچک، گل را پذیرفت.

  

لگانس می توانست بار دیگر خیلی زود کار را به تساوی بکشد اما ضربه کاریو راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد.

 

در ادامه بار دیگر رئالی ها بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 61 به گل سوم رسیدند. بنزما که روی پاس مودریچ، چسبیده به محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک ضربه تماشایی و دقیق، توپ را به گوشه دروازه لگانس فرستاد.

  

هنوز بازیکنان میهمان از شوک دریافت این گل خارج نشده بودند که رئال در دقیقه 65 به گل چهارم رسید. تکل بلند سیوواس روی آسنسیو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. سرخیو راموس پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه مطمئن، کار را تمام کرد. 

 

بعد از این گل کمی از ضرباهنگ بازی کاسته شد اما باز هم این رئالی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند. در دقایق پایانی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و بازی با همان نتیجه 4-1 به پایان رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------