آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

CR7 همچنان ناامیدکننده در یوونتوس/ رونالدو در تورین غروب می‌کند؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , کریستیانو رونالدو
سومین حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب یوونتوس با وجود پیروزی تورینی ها مقابل پارما منجر به گل زنی ستاره پرتغالی نشد تا انتقادات از ستاره سال های گذشته رئال مادرید آغاز شود. 

به گزارش  مهر، نکته عجیب و قابل توجه از دست دادن موقعیت های متعدد گل زنی توسط رونالدو در این ۳ بازی بوده، بازیکنی که در رئال همواره شروعی طوفانی داشته و از کمترین موقعیت ها بهترین استفاده را می کرد حالا در یوونتوس بهترین و جدی ترین شانس های گل زنی طی ۳ بازی را از دست داده تا نقش پررنگی در کسب ۹ امتیاز و صدرنشینی بانوی پیر نداشته باشد.

 

همزمان با دعوای رسانه ای حامیان و مخالفان رونالدو پیرامون انتخاب بهترین بازیکن سال اروپا که به اظهار نظر عجیب وکیل رونالدو در خصوص مودریچ منجر شد و از سوی دیگر اعتراف آلگری به خشم و عصبانیت رونالدو از اهدای این جایزه به همبازی سابقش در رئال مادرید همچنین با انتشار برخی اخبار و مصاحبه ها پیرامون اختلافات وکلای رونالدو با باشگاه رئال مادرید ، عدم موفقیت ستاره پرتغالی در یووه تا اینجای کار فشار روانی را برای او بیشتر کرده وطبیعتا انتظارات را بالاتر برده است.

 

برخی از کارشناسان فوتبال انتقال به سری آ را تصمیم نادرست CR7  می دانستند که ممکن است باعث افت این ستاره و پایان دوران درخشش او در سطح فوتبال جهان بشود و حالا تا پایان هفته سوم نمایش نا امید کننده رونالدو در یووه ادامه دارد. باید دید کریس رونالدو می تواند از این موقعیت سخت و البته فشار رسانه ای خارج شود؟

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------