با وعده تلویحی شفر؛ روزهای خوب استقلال به چند ماه بعد موکول شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,شفر
سرمربی آبی پوشان در آخرین اظهار نظری که در صفحه مجازی‌اش داشت به نیاز چند ماهه‌اش برای رسیدن به روزهای خوب با استقلال اشاره کرد. 

به گزارش مهر، استقلال تهران بر خلاف میل هوادارانش و انتظاری که از آن می‌رفت در فصل جدید لیگ برتر هم شروع امیدوار کننده‌ای نداشت. آبی پوشان از ۵ بازی در لیگ برتر تنها یک پیروزی و ۶ امتیاز اندوخته دارند و در رده دهم جدول جای گرفته‌اند و در نخستین دیدار آسیایی شان در تهران نیز متحمل شکست سنگین ۳ بر یک مقابل السد شدند.

 

وینفرد شفر که علاقه زیادی به فضای مجازی دارد و وقت زیادی را در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کند و شواهد نشان می‌دهد برخی از تصمیاتش هم بی تاثیر از این فضا نیست، در آخرین اظهار نظرش در فضای مجازی مطلب بلندی منتشر کرد که در آن به نکات مختلفی اشاره داشت.

 

شفر در بخشی از این مطلب می‌نویسد: «بازیکنان جدید دیر به تیم اضافه شدند و هماهنگی آنها هفته‌ها و شاید ماه‌ها زمان نیاز داشته باشد و افرادی که از چند روز صحبت می‌کنند نمی‌دانند از چه چیز (فوتبال) صحبت می‌کنند.»

 

سرمربی کهنه کار و آلمانی آبی‌پوشان که برای فصل جدید این فرصت را داشت تا از ابتدا فرایند آماده سازی و نقل و انتقالات تیمش را مدیریت کند و از روز نخست رقابتهای لیگ برتر در کورس صدرنشینان قرار داشته باشد و حالا این موقعیت را از دست رفته می‌بیند، وعده بازگشت تیمش به روزهای اوج را به ماه‌های آینده موکول کرد که این به معنای آماده سازی فضای هواداری و اذهان عمومی برای از دست رفتن امتیازات احتمالی در هفته‌های پیش رو است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------