آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

دلیل خط خوردن سیدجلال از تیم ملی مشخص شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
کی‌روش در برنامه نود درباره بازیکنان دعوت شده به تیم ملی توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش در جواب به سوال عادل فردوسی پور درباره کنار گذاشتن کاپیتان پرسپولیس باز هم صحبتهای قبلی اش درباره او را تکرار کرد و گفت که علاقه زیادی به سیدجلال دارد اما ترجیح داده او را قربانی پروژه جوانگرایی تیمش کند.

 

کی روش در شرایطی سیدجلال ۳۶ساله را از تیم ملی کنار گذاشته که پژمان منتظری ۳۴ساله کماکان یکی از دعوت شدگان به تیم ملی است. اینطور که به نظر می رسد تنها دلیلی که سیدجلال دعوت نمی شود اما مدافع استقلال شانس حضور در تیم ملی را دارد، چند پسته بودن منتظری است و او بر خلاف کاپیتان پرسپولیس، فقط توانایی بازی در دفاع وسط را ندارد و می تواند دفاع راست و حتی هافبک تیم ملی هم باشد. نکته ای که درباره محمدرضا خانزاده هم صدق می کند و کی روش چندپسته بودن او را یکی از دلایل دعوت این بازیکن به تیم ملی دانست.حتی زمانی که کی روش درباره آرمین سهرابیان صحبت کرد، اشاره ویژه ای به قابلیت این بازیکن در بازی در پستهای مختلف اشاره کرد که باعث سورپرایز او شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------