حمله تند برانکو به سازمان لیگ درباره احتمال انتشار قرارداد‌ها



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,برانکو
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران نسبت به احتمال انتشار قرارداد‌ها از سوی سازمان لیگ واکنش تندی نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگاران، درباره تذکر برخی کمیته‌ها به بازیکنان دارای خالکوبی و تتو بیان کرد: چرا این سوالات را از من می‌پرسید؟ این موضوع هیچ ارتباطی به من ندارد و به هیچ عنوان نباید از من درباره خالکوبی بازیکنان سوال کنید. سازمان‌هایی وجود دارند که کار آن‌ها پیگیری این موضوع است و باید در این باره از آن‌ها سوال کنید نه من!

 

او افزود: خالکوبی بازیکنان مشکل من نیست و مربوط به بازیکن است و اگر می‌خواهند آن‌ها را محروم کنند، به خود بازیکن مرتبط است.

 

برانکو در مورد احتمال انتشار قرارداد‌ها از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران خاطرنشان کرد: چه سازمانی می‌خواهد قرارداد‌ها را منتشر کند؟ قرارداد‌ها بین ۲ طرف است و هیچ شخصی حق ندارد، بدون اجازه طرفین قرارداد‌ها را منتشر کند. آیا سازمان لیگ قرارداد‌های خودش را منتشر می‌کند که چه دریافتی دارند؟

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پایان گفت: مخالف انتشار قرارداد‌ها را از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران هستم و این موضوع شخصی است و ابتدا میزان قرارداد خودشان را منتشر کنند بعد بگویند بازیکنان و مربیان چه قراردادی منعقد کرده اند.

 

گفتنی است، چند سال پیش قرارداد مربیان، بازیکنان و اعضای تیم‌های لیگ برتری از سوی سازمان لیگ منتشر کرده بود که با واکنش تند فوتبالی‌ها روبرو شد و حالا پس از چند سال بازهم مربیان و بازیکنان مخالف رخ دادن این اتفاق هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------