عابدزاده: کی‌روش تصمیم می‌گیرد چه کسی در ترکیب اصلی باشد/ انگیزه دارم خودم را نشان بدهم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,   عابدزاده
دروازه‌بان تیم ملی کشورمان از انگیزه‌های شخصی خود برای رسیدن به ترکیب اصلی صحبت کرد. 

به گزارش ایلنا، امیر عابدزاده بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: تا اینجا اردوی خوبی داشتیم و برای بازی با ازبکستان آماده می‌شویم. روز به روز هم بهتر می‌شویم.

 

وی درباره اینکه چقدر شانس برای خودت قائل هستی تا در جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی ایران کنی، افزود: به هر حال همه بازیکنان انگیزه خود را دارند و من هم از این موضوع جدا نیستیم. هر کسی دوست دارد خودش را به سرمربی تیم ملی نشان دهد و در این باره در نهایت کی‌روش تصمیم گیرنده خواهد بود. همه بازیکنان برای سربلندی نام ایران در اردوی تیم ملی هستند و همه ما یک هدف داریم و آن هم خوشحال کردن مردم است.

 

عابدزاده درباره جو اردو و نارضایتی برخی از بازیکنان تصریح کرد: صد در صد شرایط می‌تواند بهتر از این هم باشد. وقتی رویای بزرگی داریم باید طرز تفکر بالایی هم داشته باشیم. همه ما دوست داریم تا روند بهتری برای تیم ملی وجود داشته باشد. امیدوارم امکانات برای تیم ملی بهتر از این هم بشود.

 

دروازه‌بان تیم ملی درباره بازی با ازبکستان هم گفت: هر بازی دوستانه‌ای می‌تواند به ما کمک زیادی کند. ازبکستان هم این شرایط را دارد و به عنوان یک تیم آسیایی به ما کمک خواهد کرد. چرا که سبک بازی این تیم به تیم‌های رقیب ما نزدیک است.

 

وی درباره اظهارات احمدرضا عابدزاده مبنی بر پیشنهاد تیم تاتنهام به او افزود: این بحث برای تیم زیر ۱۸ سال تاتنهام بود و بحث الان نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------