ناامید نباشید، شاید معجزه‌ای شود / توفیقی باید بلیط می‌خرید و بازیهای استقلال را می‌دید



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سیروس دین‌محمدیل
سیروس دین‌محمدی هافبک سابق استقلال معتقد است استقلال شانس کمی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را دارد. اما یک معجزه می‌تواند این اتفاق را رقم بزند

به گزارش ایلنا، سیروس دین‌محمدی هافبک سابق استقلال معتقد است استقلال شانس کمی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را دارد. اما یک معجزه می‌تواند این اتفاق را رقم بزند.با دین محمدی در خصوص دیدار استقلال مقابل السد، اعضای جدید کمیته فنی و همچنین صحبت‌های توفیقی معاون سابق استقلال در خصوص این تیم همکلام شدیم.

 

*شرایط استقلال را پیش از دیدار مقابل السد قطر چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال بازی سختی را مقابل السد در پیش داشت. یک‌جورایی بازی مرگ و زندگی است. شرایط استقلال هم طوری نیست که بگوییم نمی‌توانند این بازی را پیروز شود. درست است که با توجه به بازی رفت شانس کمتری برای صعود وجود دارد اما شاید معجزه‌ای رخ دهد و استقلال بتواند شکست دور رفت را جبران کند.

 

*وینفرد شفر بعد از بازی رفت اعلام کرد استقلال دوباره بلند خواهد شد تا پیروز شود.

شفر مربی حرفه‌ای است و می‌داند چه صحبتی را کجا انجام دهد. هیچ مربی‌ای قبل از بازی نمی‌گوید که می‌خواهم بازنده شوم. استقلال کار سختی برای جبران دارد اما با تلاش بچه‌ها این امر امکان‌پذیر است.

 

*این روزها بحث حضور فرهاد مجیدی و مجتبی جباری در کادر فنی استقلال شنیده می‌شود.

فرهاد و مجتبی برای استقلال زحمات زیادی کشیدند بالاخره آنها باید از یکجا مربیگری را شروع کنند. آنها می‌توانند با این کار برای آینده مربیگری خود تجربه کسب کنند تا در این کار موفق شوند.

 

*اعضای کمیته فنی استقلال هم انتخاب شدند و نام شما در این اسامی قرار نداشت.

سن من به کمیته فنی نمی‌خورد فصل گذشته هم که در زمان مدیریت افتخاری در این کمیته حضور داشتند به اعضا گفته بودم که حضورم موقتی است. فکر می‌کنم حضور چنین کمیته‌ای برای باشگاه مفید است. آدم‌هایی هم در این کمیته حضور دارند که همگی باتجربه بوده و می‌توانند به استقلال کمک کنند. این افراد هیچ وقت نباید فراموش شوند و باید از وجود آنها استفاده شود.

 

.*توفیقی معاون سابق استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرد فوتبالی‌ها ارزش ندارند در خصوصشان صحبتی شود.

برای توفیقی خیلی زود بود که بخواهد کنار استقلال حضور داشته باشد او باید یک تیم در دسته سه می‌خرید و از آنجا شروع به فعالیت می‌کرد. اگر هم کنار استقلال می‌آمد فقط باید برای عکس گرفتن یا امضا جمع کردن می‌بود. مشکل کسانی هستند که اینگونه افراد را بدون هیچ رزومه ورزشی وارد فوتبال می‌کنند و نتیجه‌‌اش این می‌شود که استقلال این همه با وجود اینگونه افراد دچار مشکل می‌شود.

 

*حتی او اعلام کرده وقت ندارد بازی‌های استقلال را تماشا کند.

این حرف دیگر خیلی خنده‌دار است. او باید حالا حالاها در صف بلیت حضور داشته باشد و آن را خریداری کرده و بازی‌های استقلال را تماشا کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------