تاج: پرونده فوتبال ایران و عربستان به دادگاه cas رسید



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مهدی تاج
«مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که پرونده شکایت فدراسیون های ایران و عربستان به دادگاه حکمیت ورزش( cas) ارجاع شده است. 

به گزارش ایرنا، تاج امروز یکشنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: برای پرونده مناقشه بین فدراسیون های فوتبال ایران و عربستان تاکنون 3 بار پیگیری شده است و جلسه چهارم و نهایی نیز 2 هفته دیگر برگزار می شود. البته این پرونده به دادگاه حکمیت ورزش نیز ارجاع شده است.

 

میزبانی دیدارهای فوتبال بین تیم‌های ایران و عربستان در رده های باشگاهی و ملی به دلیل پاره ای اختلافات سیاسی میان دو کشور مدتی است دچار چالش‌ شده و نمایندگان این دو کشور دیدارهای مستقیم خود را در کشور ثالث برگزار می کنند.

 

دادگاه دیوان عالی ورزش نیز بیشتر از 400 حقوقدان خبره از سراسر دنیا عضو دارد که قرار است برای پیگیری این موضوع نمایندگان ایران راهی سوییس شوند و فدراسیون فوتبال امیدوار است رای به نفع کشور ایران باشد.

 

تاج همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از سفر به سوئیس خبر داد و گفت؛ این سفر به منظور شرکت در جلسه کمیته مسابقات فیفا صورت می گیرد که او نیز عضو این کمیته است.

 

احتمال می رود سفر وی روز دوشنبه هفته آینده (9 مهرماه) صورت گیرد.

 

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است دیداری با اینفانتیو رئیس فیفا داشته باشد یا خیر، گفت: چنانچه دیداری هم صورت بگیرد در خصوص کمیته مسابقات خواهد بود و هیچ جلسه ای در خصوص بازنشستگی و ریاست فدراسیون نخواهم داشت.

 

تاج تصریح کرد که در خصوص بحث بازنشستگی صد در صد تابع قانون است.

 

رئیس فدراسیون فوتبال درباره برنامه های تیم ملی نیز گفت: در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال امارات هستیم است تا اردوی آخر تیم ملی پیش از آغاز جام ملت های در شهر دبی برگزار شود. البته در صورتی که همکاری لازم با فدراسیون فوتبال ایران صورت نگیرد آخرین دیدار دوستانه تیم ملی در کشور قطر خواهد بود.

 

وی ادامه داد: بر اساس مکاتبات انجام شده، تیم ملی ایران برای حضور در تورنمنتی در قطر دعوت شده است. تورنمنتی که با حضور تیم‌های ایران، قطر، برزیل و یک تیم دیگر برگزار خواهد شد که تاریخ برگزاری این تورنمنت هم اواخر اسفند ماه 97 و اوایل فروردین ماه 98 است.

 

همچنین برخی خبرها حکایت از بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با حریفی از آفریقا حکایت دارد که البته هنوز برگزاری این مسابقه نهایی نشده است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------