اعتراف گریزمان درباره حذف اتلتیکو از لیگ قهرمانان



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , لیگ قهرمانان
مهاجم اتلتیکو مادرید خود را یکی از مقصران اصلی در حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا سال گذشته دانست. 

به‌ گزارش ‌ایسنا، آنتوان گریزمان در یک مصاحبه اختصاصی با تله فوت درباره تصمیمش بر ماندن در اتلتیکو مادرید و قرارداد امضا نکرده با بارسلونا، هدف‌ها و چالش‌هایش فصل گذشته اتلتیکو و حذف زود هنگام این تیم از لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

 

مهاجم فرانسوی گفت: در لیگ قهرمانان اروپا امسال می‌خواهیم نسبت به سال گذشته بهتر شویم چون در آن زمان نتوانستیم  به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم (اتلتیکو مادرید نتوانست از مرحله گروهی صعود کند و از مشکل گلزنی رنج می‌برد. این تیم برابر قره‌باغ نتوانست در دو بازی رفت و برگشت گلزنی کند). من یکی از مقصران اصلی در صعود نکردن تیممان بودم چون از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار نداشتم.

 

مهاجم شماره "هفت" قرمز و سفید پوشان در سال ۲۰۱۸ توانست به همراه فرانس قهرمان جهان و با اتلتیکو مادرید فاتح لیگ اروپا و سوپر جام اروپا شود. او درباره بهترین سال خود از لحاظ کسب جام اظهار کرد: حقیقت دارد که بهترین سال من بود. دو فینالی که چند سال پیش از دست داده بودم را گذراندم و توانستم در دیدارهای نهایی این سال طعم قهرمانی را بچشم.

 

گریزمان در جریان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام کرد اتلتیکو مادرید را ترک نمی‌کند. او در مورد قرارداد امضا نکردن با بارسلونا اظهار کرد: همسرم اریکا نقش مهمی در ماندنم داشت. سخت‌ترین تصمیم دوران ورزشی‌ام را گرفتم. در برخی از لحظات در شرایط خوبی قرار نداشتم. با همسرم صحبت کردم اما او نیز مانند پدر و مادرم از تصمیم قطعی‌ام خبر نداشت به همین خاطر من را سه صبح از خواب بیدار کرد و در این باره از من سوال پرسید، تصمیم خیلی سختی بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------