ستاره های استقلال و پرسپولیس رو در روی نیمار و هموطنان مسی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
تیم ملی عراق در تورنمنت چهارجانبه عربستان شرکت می کند.

 به گزارش ایلنا، به دعوت فدراسیون فوتبال عربستان، تیم ملی عراق در تورنمنت چهار جانبه این کشور شرکت خواهد کرد. به جز این دو کشور تیمهای ملی فوتبال برزیل و آرژانتین نیز در این جام شرکت خواهند داشت وبه رقابت می پردازند.

 

همام طارق و بشار رسن دو بازیکن استقلال و پرسپولیس هم در لیست کاتانچ سرمربی جدید این تیمب رای تورنمنت مذکور حضور دارند و برای این تیم به میدان می روند و مقابل تیمهای برزیل و آرژانتین پیکار می کنند.

 

تیم ملی عراق در جام ملت های آسیا با تیم ملی ایران هم گروه است و این دیدارهای تدارکاتی مناسب می تواند به آنها کمک بسیار زیادی بکند.

 

 این تورنمنت که در مهرماه و به میزبانی عربستان انجام می شود، با حضور عراق، آرژانتین و برزیل برگزار خواهد شد تا دو غول فوتبال دنیا و آمریکای جنوبی برابر دو تیم عراق و عربستان به میدان بروند.

 

بر اساس قرعه کشی انجام شده، تیم عراق در اولین دیدار برابر آرژانتین به میدان می رود تا همام و بشار برابر ستاره های سرشناس آرژانتین تجربه فوق العاده ای کسب کنند و نبرد جذابی را برگزار کنند. این دیدار 20 مهر ماه در کشور عربستان برگزار می شود و در روز اول مسابقات عربستان نیز به مصاف برزیل خواهد رفت.

 

در روز دوم مسابقات که 24 مهرماه برگزار می شود، عربستان و عراق با یکدیگر دیدار می کنند و برزیل و آرژانتین نیز نبرد فوق العاده ای در خاورمیانه برگزار خواهند کرد.

ax

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------