فدراسیون: با دلار بالای ۱۵ هزار تومان نمی‌توانیم به رقابت‌های جهانی کشتی برویم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فدراسیون
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد امید و بزرگسالان ایران: با این شرایط اعزام تیم‌های امید و بزرگسالان به رقابت های قهرمانی جهان از توان فدراسیون کشتی خارج است.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد امید و بزرگسالان ایران با تاکید بر لزوم حل مشکل ارزی فدراسیون کشتی توسط وزارت ورزش گفت: با دلار بالای ۱۵ هزار تومان نمی‌توانیم به رقابت‌های جهانی برویم.

 

مجید ترکان در گفتگو با ایسنا، درباره برخی شایعات مبنی بر احتمال عدم اعزام تیم‌های ملی کشتی امید و بزرگسالان ایران به رقابت‌های قهرمانی جهان در پی افزایش شدید نرخ ارز اظهار کرد: طی ۲ ماه گذشته ۶ اعزام به رقابت‌های جهانی داشتیم که هزینه بسیار سنگینی را با توجه به گرانی شدید نرخ ارز بر دوش فدراسیون کشتی گذاشت. واقعا با این شرایط اعزام تیم‌های امید و بزرگسالان به رقابت های قهرمانی جهان از توان فدراسیون کشتی خارج است و اگر این مشکل حل نشود نمی‌توانیم به این رقابت‌ها تیم اعزام کنیم.

 

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد امید و بزرگسالان ایران افزود: امیدوارم وزارت ورزش سریعا دست به کار شود و مشکل ارزی فدراسیون کشتی را حل کند چرا که واقعا کار سخت شده و نمی‌توان با این شرایط از پس هزینه‌های سنگین اعزام برآمد.

 

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی هزینه‌های سنگینی را برای اعزام‌های مختلف به رویدادهای جهانی متحمل شده و دیگر توان مالی برای تحمل این هزینه‌ها را ندارد. با وجودیکه چندین اعزام را نیز بدلیل گرانی ارز لغو کردیم اما با دلار بالای ۱۵ هزار تومان که هر روز هم بالاتر می‌رود دیگر توان اعزام تیم‌هایمان را نداریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------