اجرای قانون تعویض چهارم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹/ تکمیل ۹۰ درصدی پروژه‌های مسابقات



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
بر اساس گزارش یک رسانه اماراتی قانون تعویض چهارم در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ اجرایی می‌شود. 

 به گزارش تسنیم، سایت «الاتحاد» امارات به نقل از منابع موثق خود خبر داد که اعضای کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در نشست اخیر خود با انجام تعویض چهارم در مسابقات جام ملت‌های آسیا موافقت کرده‌اند. بر اساس قوانین، در صورتی که بازی در مراحل حذفی به وقت‌های اضافه کشیده شود، تیم‌ها در صورتی که در طول 90 دقیقه وقت‌ قانونی بازی سه تعویض خود را کرده باشند، می‌توانند تعویض چهارم خود را انجام دهند.  این کمیته همچنین در حال بررسی برای استفاده از فناوری ویدئویی یا استفاده از داور پنجم پشت دروازه‌ در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 است.

 

کمیته سازماندهی مسابقات جام ملت‌های آسیا نیز خبر داد فرآیند تکمیل پروژه‌های مسابقات جام ملت‌های آسیا که آماده‌سازی هشت ورزشگاه نیز شامل آن می‌شود، طبق برنامه از پیش تعیین شده در حال انجام است و پیشرفت 90 درصدی داشته و انتظار می‌رود این پروژه‌ها در پایان ماه اکتبر (ماه آینده میلادی) تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

 

مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 از تاریخ 5 ژانویه (15 دی) تا یک فوریه (12 بهمن) به میزبانی امارات برگزار خواهد شد. این اولین دوره‌ای است که قرار است این مسابقات با حضور 24 تیم برگزار شود. تیم ملی فوتبال ایران در این مسابقات با عراق، ویتنام و یمن همگروه است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------