تلاش گرشاسبی برای شارژ مالی پرسپولیسی‌ها؛ مدیرعامل از منشا و رادوشویچ وقت خواست



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , گرشاسبی
مدیریت باشگاه پرسپولیس در تلاش برای شارژ مالی اعضای تیمش قبل از مصاف با استقلال است. 

به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس قبل از بازی برگشت این تیم مقابل الدحیل برای پیروزی سرخپوشان در این مسابقه پاداش 50 میلیون تومانی برای هر یک از بازیکنان اصلی در نظر گرفت که قرار است این مبلغ به زودی به آنها پرداخت شود. با توجه به حساسیت دربی، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس در تلاش است حداقل نیمی از این پاداش را قبل از این مسابقه به بازیکنان پرداخت کند تا آنها با روحیه خوبی به مصاف رقیب دیرینه خود بروند.  گرشاسبی به بازیکنان تیمش قول داده قبل از بازی رفت با السد همه پاداش صعود به مرحله نیمه نهایی را به آنها پرداخت کند.

 

* حقوق بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس چند ماه است که عقب افتاده و همین مسئله باعث شد بوژیدار رادوشویچ و گادوین منشا روز گذشته (دوشنبه) نزد حمیدرضا گرشاسبی بروند. در این جلسه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از مشکلات این باشگاه برای تهیه ارز دولتی گفت و از آنها خواست یک هفته دیگر صبر کنند تا باشگاه به آنها پرداختی داشته باشد.

 

باشگاه پرسپولیس به بازیکنان و مربیان خارجی خود به صورت دلار پرداختی دارد و با توجه به بالا رفتن قیمت دلار این باشگاه در این زمینه با مشکل جدی مواجه شده است.

 

* آخرین تمرین پرسپولیس فردا ساعت 10 صبح در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود و در پایان این تمرین سرخپوشان با 20 بازیکن راهی هتل اوین خواهند شد.

 

دربی 88 ساعت 18:30 روز پنجشنبه 5 مهر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------