«مسی» در قفسی از طلا زندگی می‏‌‎کند!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مسی
بازیکن سابق یووه و رم معتقد است مسی زندگی ایده‏‎آلی ندارد و به همین دلیل هرگز دوست ندارد به غیر از سبک بازی کردنش هیچ شباهت دیگری بین این دو باشد. 

به گزارش مهر، دنی اسوالدو، بازیکن سابق تیم‌های فوتبال یوونتوس و رم که در سال ۲۰۱۶ اعلام بازنشستگی کرد اظهار نظری جالب درباره لیونل مسی دارد. او همچنین بعد از بازنشستگی کارش را در رشته موسیقی دنبال کرد.

 

او که در سن جوانی تصمیم به بازنشستگی گرفت در پاسخ به این که آیا دوست داشته مانند مسی باشد یا نه این چنین گفته است: نه، فقط دوست داشتم مانند او بازی کنم، اما زندگی نه، او زندگی ندارد، فقط این طور است که در قفسی از طلا زندگی می‌کند. نمی‌تواند جایی برود، چیزی بخورد و بنوشد، شاید برای او مهم نباشد، اما برای من مهم است.

 

اسوالدو در ادامه گفت: مثلا او بزرگ‌ترین تلویزیون دنیا را خریده، اما هرگز در خانه نیست تا از آن استفاده کند. شاید بتواند یک فراری براند، اما فقط ۱۵ دقیقه طول می‌کشد، تا زمانی که به زمین تمرین بارسلونا برسد.

 

اسوالدو که در دوران فوتبال بازی کردنش بارها درگیر حاشیه شده بود بعد از بازنشستگی گروه موسیقی به نام باریو ویخو در بارسلونا تاسیس کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------