آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

نامداری: حسینی از بازی نکردن ناراحت است، نه از رحمتی‌



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , نامداری
اشکان نامداری، مربی دروازه‌بان‌های استقلال در‌‌خصوص تساوی این تیم مقابل پرسپولیس و انتقاداتی که به مربیان 2 تیم بعد از این بازی شده‌، صحبت‌های زیر را انجام داد. 

 خیلی‌ها به برگزاری دربی انتقاد کردند و مدعی هستند خوب شد دربی سوپرجام هم برگزار نشد چون مسابقه اصلا‌ کیفیت نداشت.

 

شرایط بازی در دربی‌ سخت است و معمولا‌ هم خوب از آب در نمی‌آید. این اولین بار نیست که دربی قشنگ نشده و همه این موضوع را می‌دانند. این اتفاق هم 2 دلیل داشت؛ اول این‌که هر 2 تیم به هماهنگی کامل نرسیدند و دوم این‌که پرسپولیسی‌ها هم شرایط خاصی برای برگزاری این بازی داشتند. هم پرسپولیس و هم استقلال شناخت خوبی از هم داشتند و یکدیگر را خنثی کردند.

 

 اما انتقادات زیادی به هر 2 مربی شد که ترسو عمل کردند.

 

هیچ تیمی در داربی ترسو بازی نکرد. کیفیت 2 تیم هم این‌طور نیست که در این بازی دیدید ولی تبعا هر 2 تیم مقابل هم انگیزه داشتند و مطمئنا‌ در دیدار‌های آینده بازی‌های بهتری را به نمایش خواهند گذاشت.

 

 پیش از شروع مسابقه هم حسینی به سمت رحمتی رفت و او را به سمت تماشاگران برد. تا حدودی به نظر می‌رسد شایعات به پایان رسیده است.

 

واقعا‌ شایعه‌ای نبود و من نمی‌دانم چرا چنین مسائلی مطرح می‌شود. من تاکنون بیش از‌۱۰ مصاحبه در این زمینه انجام داده‌ام، هیچ اختلافی بین رحمتی و حسینی وجود ندارد. اگر حسینی از بازی نکردن ناراحت است، دلیل نمی‌شود که با رحمتی اختلاف داشته باشد. حسینی ناراحت است و حق هم دارد چون همه بازیکنان دوست دارند در ترکیب اصلی باشند ولی او از رحمتی ناراحت نیست.

 

 بعد از دربی فیلمی از شما در صفحات مجازی پخش شده که به شفر می‌گویید به بازیکنان استقلال بگوید که داور اخطار نمی‌دهد، خطا کنند!

 

من اصلا‌ این فیلمی که شما می‌گویید را ندیدم ولی دقیقا یادم هست که در‌مورد کدام صحنه صحبت می‌کنید. شفر نزد من آمد و گفت آ‌رمین سهرابیان یک کارت دارد و مثل بازی با السد‌۱۰ نفره نشوید که من گفتم داور به این راحتی کارت دوم را نمی‌دهد و این‌گونه نیست که در هر صحنه یک اخطار به بازیکنان بدهد. من این صحبت را به انگلیسی به شفر منتقل کردم.

 

 اما پرسپولیسی‌ها معتقدند استقلال خشن بازی کرد که نمونه‌اش هم آسیب‌دیدگی ماهینی بود.

 

شما فیلم بازی را دوباره ببینید و آن‌وقت به نتیجه می‌رسید که اگر قرار بود تیمی بیشتر کارت بگیرد، آن تیم پرسپولیس بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------