آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۶ بر یک مغلوب کند و ضمن صعود به…

نفت مسجدسلیمان - استقلال؛ راهی برای خروج از بحران



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
در یکی از دیدارهای باقی مانده از یک شانزدهم نهایی جام حذفی، دو تیم استقلال و نفت مسجدسلیمان در خوزستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایسنا، دو تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۲۰:۴۵ در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند تا تکلیف پانزدهیمن تیم حاضر در این مرحله مشخص شود. طبق قرعه‌کشی جام حذفی، برنده این دیدار به مصاف سایپا خواهد رفت.

 

استقلال که شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و مدت‌هاست که نتوانسته در لیگ برتر دروازه حریفانش را باز کند، حالا فرصت مناسبی دارد تا با برتری مقابل نخستین حریف خود در جام حذفی کمی از مشکلاتش فاصله بگیرد. این تیم که به تازگی از لیگ قهرمانان حذف شده و نتوانسته با پیروزی در داربی دل هوادارانش را دوباره به دست بیاورد، اکنون باید بدون چند بازیکن تاثیرگذار خود از جمله طارق همام، روزبه چشمی و مارکوس نویمایر به مصاف تیم سرسخت خوزستانی برود.

 

تیم خوزستانی از زمان حضورش در لیگ برتر در هفت بازی به میدان رفته که حاصل تلاش شاگردان مرزبان، سه تساوی و چهار شکست بوده و تاکنون نتوانسته حریفانش را شکست دهد.

 

خبر خوب برای مسجدسلیمانی‌ها این که مهم‌ترین بازیکن این تیم یعنی میلاد میداوودی از بند مصدومیت رها شده و می‌تواند مقابل تیم سابقش به میدان برود.

 

از طرف دیگر، آبی‌ها این انگیزه را دارند که با برتری برابر شاگردان مرزبان ضمن دور زدن بحران، حواشی و تهدیدهای اطراف سرمربی آلمانی را دور کنند تا او با خیال راحت فصل دومش را در استقلال تجربه کند و بتواند این تیم را به مسیر موفقیت برگرداند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------