شجاع از بازی با السد،توصیه به هواداران و درگیری با بغداد می‌گوید



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,شجاع خلیل‌زاده

 

تیم فوتبال پرسپولیس در قطر دست به کار بزرگی زد و بازی سخت خود مقابل السد را با برد پشت سر گذاشت.این در حالی است که بازی برگشت دو تیم اول آبان در تهران برگزار می‌شود و مربیان و بازیکنان پرسپولیس تاکید دارند که هنوز هیچ چیزی تمام نشده و با وجود برد در بازی رفت، نمی‌توان از حالا پرسپولیس را فینالیست لیگ قهرمانان آسیا دانست. از طرف دیگر بازیکنان پرسپولیس با کمترین امکانات و با پنجره‌های بسته از نقل‌وانتقالات در آستانه یک تاریخ‌سازی قرار دارند و باید دید بالاخره طلسم رفتن سرخ‌ها به فینال آسیا با هدایت برانکو شکسته خواهد شد یا نه.

 

شجاع خلیل‌زاده ازجمله بازیکنانی بود که عملکرد بسیار خوبی در بازی رفت مقابل السد داشت. گفت‌وگوی «فرهیختگان» را با مدافع باتجربه قرمزها در ادامه می‌خوانید.

 

از بازی با السد بگو و اینکه چه شرایطی در این بازی داشتید؟

بازی بسیار سختی بود. السد از تیم‌های قوی و معتبر فوتبال قطر و کشورهای حوزه خلیج فارس است که با هزینه‌های زیادی هم که انجام داده توانسته بازیکنان بزرگی مثل ژاوی و گابی را به دوحه بیاورد. این را در نظر بگیرید که در دو پنجره نقل‌وانتقالات اخیر، ما هیچ بازیکنی نگرفتیم و تقویت نشدیم اما خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم السد را در خانه خودش شکست دهیم.

 

می توان از حالا پرسپولیس را فینالیست لیگ قهرمانان آسیا دانست؟

نه، اصلا این‌طور نیست. این بازی دو نیمه دارد که فقط نیمه اول آن را بردیم و نیمه دوم آن مانده است. ما در تهران بازی سختی با السد داریم و به نظرم این بازی به مراتب سخت‌تر از بازی رفت در دوحه خواهد بود. السد تیم خیلی خوبی است و نمی‌توانیم از حالا خودمان را در فینال ببینیم. بازی برگشت برای هر دو تیم سخت است و السد چیزی برای از دست دادن ندارد و بی‌محابا بازی خواهد کرد. ما باید با تمرکز بالا بازی کنیم تا نتیجه مورد نظر خودمان را بگیریم.

 

اما هواداران پرسپولیس از حالا خودشان را برای بازی فینال آماده می‌کنند!

به نظرم اینکه خودمان را از حالا برنده بدانیم اشتباه بزرگی است. هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست. السد تیم کوچکی نیست و قطعا با برنامه به تهران خواهد آمد. امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و مثل بازی برگشت برابر الدحیل، ورزشگاه را قرمزپوش کنند و با حمایت فوق‌العاده خود به ما کمک کنند تا به فینال آسیا برویم. ما شانس خوبی داریم اما نباید چیزی را تمام شده دانست.

 

فکر می‌کردی در قطر برد به دست بیاورید؟ به هر حال تیم پرسپولیس با چند محروم و مصدوم به این بازی رفت.

ما در هر بازی برای بردن به زمین می‌رویم. حتی در لیگ ایران هم در هر بازی برای بردن وارد زمین می‌شویم. آقای برانکو قبل از بازی با السد به ما گفت از این بازی برد می‌خواهیم و ما هم برای بردن به زمین رفتیم. البته خدا هم کمک کرد و توانستیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم. البته همان‌طور که گفتم همه‌چیز تمام نشده است و منتظر بازی برگشت خواهیم بود اما هواداران بدانند که همه تلاش خودمان را خواهیم کرد تا به فینال آسیا برسیم.

 

بین تو و مهاجم الجزایری السد(بغداد بونجاح) هم گویا درگیری به وجود آمده بود!

نه این‌طور نیست! در فوتبال از این اتفاقات رخ می‌دهد. بین مدافعان و مهاجمان همیشه از این تنش‌ها هست و مشکل خاصی نیست. من مقابل بونجاح بازی کرده بودم و می‌دانستم چه رفتارهایی در زمین دارد. در این بازی‌های بزرگ و مهم از این تنش‌ها وجود دارد و مشکل خاصی نیست!

  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------