مظلومی: حضور نامجومطلق در کادر استقلال صحت ندارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه اعضای این کمیته در کار وینفرد شفر دخالت نمی کنند، گفت: بعد از تعطیلات سه روزه با سرمربی استقلال جلسه‌ای خواهیم داشت.

پرویز مظلومی در گفتگو با مهر و در خصوص پیروزی دو بر یک استقلال برابر نفت مسجد سلیمان گفت: آبی پوشان دو بازی سخت را برابر نفت انجام دادند و توانستند در هر دو بازی به پیروزی رسیده و از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار بگیرند.  استقلال در نیمه اول عالی بود، دو گل به ثمر رساند و می توانست چند گل دیگر را هم وارد دروازه حریف کند اما کمی دچار بدشانسی شد و توپ هایشان به گل تبدیل نشد.

 

عضو کمیته فنی استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: در نیمه دوم طبیعی بود که نفت مسجد سلیمان برای گل زدن جلو خواهد کشید و این باعث شد تا استقلال کمی رو به عقب بازی کند.  اخراج زکی پور هم عاملی شد تا آبی پوشان در لاک دفاعی فرو بروند اما خط دفاع استقلال عملکرد قابل قبولی داشت و بجز آن پنالتی مشکوک که نمی خواهم در موردش صحبت کنم در سایر دقایق مدافعان بسیار هوشیارانه عمل کردند.

 

پرویز مظلومی با تقدیر از سرمربی آبی پوشان به دلیل استفاده از بازیکنان جوان گفت: خوشحالم که شفر دست به جوانگرایی زد و در برابر نفت مسجد سلیمان از بازیکنانی استفاده کرد که همه جوان هستند و حتی دو تن از آنها به نام صیادمنش و قائدی توانستند گلزنی هم کنند. این موضوع می تواند بسیار رضایتبخش باشد و جوانان هم انگیزه بیشتری در تمرینات پیدا می کنند.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما عضو کمیته فنی استقلال هستید یا خیر؟  ادامه داد: بله، من با دستور سرپرست باشگاه، یکی از اعضای  کمیته فنی هستم و امیدوارم بتوانم در کنار دیگر اعضا که متشکل از مجید رضایی، مجید نامجومطلق، بهتاش فریبا و امید روانخواه هستند در کنار یکدیگر به استقلال کمک کنیم.

 

عضو کمیته فنی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است یکی از اعضای کمیته فنی به کادر فنی اضافه شود؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد. چند روزی صحبت هایی شد مبنی بر اینکه مجید نامجومطلق به اعضای کادر فنی اضافه خواهد شد که این موضوع صحت ندارد.  ما تنها برای کمک به استقلال آمده ایم نه اینکه بخواهیم عضوی از کادر فنی شویم.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تا به حال جلسه ای را هم با شفر برگزار کرده اید یا خیر، گفت: هنوز جلسه ای با شفر نداشته ایم اما مطمئنا بعد از تعطیلات سه روزه تیم در هفته آینده اعضای کمیته فنی با شفر صحبت خواهند کرد و نقطه نظراتشان را به او ارائه خواهند کرد.

 

پرویز مظلومی در خصوص دخالت اعضای کمیته فنی هم گفت: قرار نیست که ما در کادر فنی شفر دخالت کنیم. ما جلسات خود را برگزار می کنیم، گزارش عملکرد را به سرپرست باشگاه استقلال خواهیم داد و او در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد.

 

عضو کمیته فنی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا شفر به نظرات کمیته فنی توجهی خواهد کرد یا خیر؟ گفت: ما که شخصا این کمیته را تشکیل ندادیم. فتحی از ما خواست برای بهتر شدن شرایط استقلال، این کمیته را تشکیل دهیم و ما هم با توجه به اینکه همه استقلالی هستیم و دلمان برای این تیم می سوزد قبول کردیم که این کار را انجام دهیم. بنابراین ما بی دلیل دور یکدیگر جمع نمی شویم و این درخواست سرپرست باشگاه بوده است.

 

مظلومی در مورد ناراحتی و درخواست جدایی حسین حسینی هم گفت: حسینی دروازه بان جوان اما با تجربه ای است و امیدوارم در استقلال بماند اما در مورد جدایی او، کادر فنی و در رأس آنها شفر تصمیم خواهد گرفت. ما هرگز در کادر فنی استقلال دخالت نمی کنیم.

 

عضو کمیته فنی استقلال در پاسخ به این سوال که کسی از نفرات شما در تمرینات حاضر خواهد شد یا خیر، افزود: بعد از تعطیلات قرار است در طول هفته یک یا دو تن از اعضا در تمرینات حضور داشته باشند، عملکرد بازیکنان را ببینند و آن را در جلسات مطرح کنند. زیرا اگر کسی از ما در تمرینات حاضر نباشد نمی توانیم در مورد این موضوع صحبت کنیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای کمیته فنی با توجه به اینکه همگی از بدنه استقلال هستند بدنبال پست و مقام نیستند و تنها هدف ما موفقیت استقلال است که امیدوارم بتوانیم با همفکری کادر فنی خصوصا وینفرد شفر، استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------