بارسلونا به خاطر اشتباه‌های پیکه چند امتیاز از دست داده است؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بارسلونا
بارسلونا ۹ امتیاز به خاطر اشتباه‌های پیکه در لالیگا از دست داده است. 

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، جرارد پیکه در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرد که مد شده است او را در گل‌های خورده بارسلونا مقصر می‌دانند. با این حال تصاویر ثبت شده نشان دهنده همه چیز است و با وجود این که فوتبال یک بازی گروهی است اما او از شش گل دریافتی آبی‌ اناری‌ها در پنج گل نقش داشته است. این گل‌ها باعث شده تیم کاتالانی ۹ امتیاز از دست بدهد و نشان دهد قدرت بارسلونا در فصل گذشته (خط دفاعی) دیگر در این روزها دیده می‌شود.

 

پنج اشتباه مدافع اسپانیایی از دیدار برابر خیرونا آغاز شد. استوانی پس از عبور از او توانست بازی را به تساوی برساند و در دومین گل نیز پورتو توانست از بازیکن بارسا پیشی بگیرد.

 

پیکه دیشب پس از تساوی یک بر یک بارسلونا مقابل والنسیا اعتراف کرد در شکست ۲ بر یک برابر لگانس اشتباه خیلی بزرگی داشت. او هنگام ۲ بر یک  شدن نتیجه‌ بازی توپ را تقدیم اسکار کرد. مدافع اسپانیایی مقابل اتلتیک بیلبائو تمرکز خود را از دست داد و در حالی که مدافعان دیگر به جلو رفته بودند، در جای خود ماند. این حرکت موجب شد حرکت برای دی مارکوس راحت شود و او دروازه‌ مارک آندره تراشتگن را باز کند. حرکت عجیبش مقابل والنسیا پس از ضربه فرمایلن باعث شد دروازه‌بان نتواند خارج شود و بفهمد پشت سرش چه اتفاقی رخ می‌دهد. این اشتباه‌های پیاپی باعث شد که آبی‌ اناری‌ها امتیازهای زیادی از دست دهند.

 

تاکنون پیکه در چند بازی پیاپی چنین اشتباه‌های فاحشی انجام نداده بود و این شرایط برای بازیکنی که دوران با شکوهی در بارسا داشت عجیب به نظر می‌رسد. البته اشتباه‌های پیکه بیشتر به خاطرضعف خط دفاعی آبی‌ اناری‌ها نسبت به سال گذشته است. دیگر مدافع میانی تیم آسیب دیده است و هنوز مشخص نیست آیا لانگله ذخیره پیکه محسوب می‌شود یا نه. فرمایلن هم که اغلب آسیب‌دیده است.

 

بازیکن اسپانیایی اعلام کرد از لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار دارد و نسبت به سیستم چرخشی در خط دفاع اعتراضی ندارد. او همیشه با این موضوع موافقت کرده و معتقد است روش خوبی برای رسیدن به فرم مورد نظر محسوب می‌شود. او بیشتر از این یک بار اعلام کرده در شروع فصل‌ها هدف مشخصی وجود ندارد و تنها زمانی که به فتح عناوین و بازی‌های تعیین کننده نزدیک می‌شویم آمادگی ۱۰۰ درصد به وجود می‌آید.

 

پیکه در باشگاه نقش مهمی دارد و چهره رسانه‌ای تیم کاتالانی محسوب می‌شود. به همین خاطر این اشتباه‌های بزرگ او همه را شگفت زده کرده است. او به توانایی‌هایش باور دارد اما پس از فیفا دی سه امتحان سخت پیش رو دارد. بارسلونا دو هفته بعد به مصاف سویا می‌رود، سپس برابر اینتر و رئال مادرید قرار می‌گیرد. تعطیلی لیگ‌ها در اکتبر مهم‌ترین فیفا دی برای بازیکن اسپانیایی محسوب می‌شود چون پس از آن می‌توان فهمید یکی از تاثیرگذارترین مدافع‌های میانی جهان در یک دهه اخیر در چه شرایطی قرار دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------