مقابل استقلال فقط دنبال برد هستیم/ با تعطیلات لیگ کنار آمده ایم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم‌های علی دایی فقط برای برد به میدان می‌روند و هرگز به شکست فکر نمی‌کنند. 

بهزاد غلامپور در گفتگو با مهر درخصوص وضعیت سایپا برابر دیدار با استقلال تهران گفت: خوشبختانه در تعطیلات تمرینات خوبی را برگزار کردیم و تلاش کردیم نقاط ضعف تیم خود را برطرف کنیم تا بتوانیم با آمادگی کامل منتظر روز جمعه باشیم تا مقابل استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشته و سه امتیاز را کسب کنیم.

 

وی افزود: استقلال تیم خوبی است. شناخت کافی از این تیم داریم. درست است که بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی به سر می برند اما شفر از تجربه بالایی برخوردار است. استقلال هم همانند ما به دنبال برد در این دیدار است تا بتواند موقعیت خود را در این جدول بهبود ببخشد.

 

غلامپور درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی سایپا و استقلال گفت: تیم های علی دایی تنها برای برد به میدان می آیند و هرگز به شکست فکر نمی کنیم. برای این دیدار هم هدفمان پیروزی است. می خواهیم شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ۲۰ روز تعطیلی برای یک بازی تدارکاتی زیاد نیست؟ تصریح کرد: تیم های لیگ برتری با این تعطیلات کنار آمده اند و همیشه منتظر این تعطیلات هستند. البته برخی تیم ها از این مسئله استفاده کرده و شرایط خود را بهتر می کنند اما بعضی تیم ها هم که در اوج آمادگی هستند از بابت این تعطیلات متضرر می شوند. در مجموع وقتی بحث تیم ملی پیش می آید همه باید برای موفقیت این تیم کمک کنند.

 

مربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: امیدوارم این بازی های تدارکاتی ضامن موفقیت تیم ملی در جام ملتها باشند. البته تیم هایی مثل عربستان و عراق با برزیل و آرژانتین بازی می کنند اما با توجه به شرایطی که ما داریم، نمی توانیم همانند آنها با تیم های بزرگ بازی کنیم. فدراسیون باید بازی های بیشتری برای تیم ملی ترتیب دهد تا بتوانیم با قدرت در جام ملت های آسیا حضور پیدا کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------