عمران‌زاده: یک بار آقای تاج بزرگی خودت را نشان بده. اینکه دیگر کی‌روش نیست که از او می‌ترسید



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مدافع سابق استقلال در مورد وضعیت این روزهای این تیم صحبت می‌کند. 

به گزارش ایلنا، حنیف عمران‌زاده مدافع با سابقه استقلال از نتایج این تیم راضی نیست و معتقد است بازیکنان باید تلاش بیشتری را انجام دهند.

 

با عمران‌زاده در خصوص عملکرد این تیم، بی‌احترامی‌های مربیان تیم ملی به پیشکسوتان ایران و همچنین نیمکت‌نشینی حسینی صحبت کردیم.

 

*شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟

به نظر من شرایط استقلال خوب نیست و همه می‌بینند که این تیم نتایج خوبی را کسب نکرده است. درست است که آنها دو برد به دست آورده‌اند اما هنوز نتواستند نتایج خوب فصل گذشته را تکرار کنند. باید کمی بیشتر تلاش کنند تا همه چیز درست شود.

 

*به عنوان مدافع سابق استقلال شرایط خط دفاعی این تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظر من دفاع استقلال مشکلی ندارد. پژمان منتظری، دانشگر، سهرابیان و حتی خود روزبه جزو بازیکنان خوب هستند. به نظر من در خصوص خط دفاع باید کل تیم را ارزیابی کرد. خط دفاع استقلال نسبت به سایر خطوط پر مهره‌تر است و شرایط خوبی دارد.

 

*این روزها بحث بازگشت فرهاد مجیدی و مجتبی جباری به استقلال در کادرفنی شنیده می‌شود.

فرهاد مجیدی و مجتبی جباری استقلال خانه خودشان است و بازگشت آنها به این تیم جای تعجب ندارد. وقتی این خارجی‌ها که معلوم نیست کجا بوده‌اند و چه مدرکی داشته‌اند در استقلال حضور دارند پس حضور مجیدی نمی‌تواند تعجب‌آور باشد. مگر کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس حضور ندارد من فکر می‌کنم هیچ‌گاه با حضور مجیدی و جباری روی نیمکت استقلال موافقت نمی‌شود چون شفر از محبوبیت مجیدی و جباری ترس دارد. شفر هم یاد گرفته هنوز فصل شروع نشده بو هر روز مصاحبه می‌کرد و می‌گفت من از اینجا پیشنهاد دارم، به آنجا خواهم رفت و از اینگونه مسائل در حالی که از هیچ‌جا هیچ پیشنهادی نداشت همین باعث شد تا هواداران به استقلال حمله کنند و خواهان حضور دوباره وی در تیم شوند و همین رقم او را از 300 هزار دلار به یک میلیون دلار رساند. قربانش بروم در ایران هم به اندازه هر یک بازیکن یک مدیر برنامه وجود دارد.

 

*خارجی‌های استقلال عملکردشان چطور بوده است؟

عملکرد آنها عالی بوده است. آنها نامبروان بودند و می‌توانیم اعتراف کنیم بهترین خارجی‌های تاریخ استقلال هستند. جان‌واریو و ساموئل در مقابل اینها هیچ چیزی نیستند.

 

*طی روزهای گذشته خبری منتشر شد مبنی براینکه مدیران قبلی استقلال به دلیل تخلف در تیم‌های پایه‌ای مادام‌العمر از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده‌اند؟

این موضوع هم جای تعجب ندارد وقتی نظارتی روی تیم‌های پایه نباشد همین اتفاق می‌افتد. این همه در برنامه 90 مدارک رو شد چه اتفاقی افتاد. مگر چند سال پیش مربی یک تیم پایه‌ای از 20 جوان کلاهبرداری نکرد. مگر در برنامه 90 صبای قم و مدیرانش به آن صورت علنی تخلف نکرده بودند. چه شد؟ به نظرم ما بی‌در و پیکر ترین فوتبال را داریم.

 

*این روزها حسینی هم نسبت به نیمکت‌نشینی واکنش‌هایی داشته است.

حسینی پارسال بازی کرده بود انصافاً هم عملکرد خوبی داشت. الان هم به تیم ملی دعوت شده و حق دارد که دوست داشته باشد بازی کند اما به نظر من او باید مثل رحمتی صبور باشد و ای کاش حسینی هم راه رحمتی را برود. او فصل گذشته نزدیک به 15بازی نیمکت‌نشین بود اما تلاش کرد و توانست دوباره فیکس شود. بازی تا آخر فصل زیاد است و به هر دوی آنها بازی خواهد رسید.

 

*اگر جای حسینی بودید از استقلال می‌رفتید؟

منطقی بخواهیم با این موضوع برخورد کنیم او باید برود و در تیم‌های دیگر بازی کند نزدیک به جام ملت‌ها است و همه بازیکنان دوست دارند در تیم ملی حضور داشته باشند. اما اگر دلی بخواهیم صحبت کنیم هیچ بازیکنی دوست ندارد از استقلال وپرسپولیس که هوادار دارد جدا شوند.

 

*میک مک درموت مربی تیم ملی علیه حمید استیلی انتقاد تندی را انجام داده . به نظر شما این توهین‌ها به پیشکسوتان فوتبال از سوی یک مربی خارجی خوب است؟

این هم از شاهکارهای فدراسیون فوتبال است. در چهار سال اخیر در فوتبال ما چه اتفاق خوبی افتاده است. در همه رده‌ها که حذف شده ایم بزرگسالان هم با این همه هزینه و امکانات به جام جهانی رفته شاهکار نیست. کی‌روش هشت سال است پول این مملکت را می‌خورد اما دستیارش به حمید استیلی که 80 بازی ملی دارد توهین می‌کند. شما باید این سوال را از تاج بپرسید.

 

او باید پاسخگو باشد اما می‌دانید چه جوابی می‌دهد؛ ایشان مصاحبه می‌کند و می‌گوید بگذارید ببینم داستان چیست انشاالله حلش می‌کنیم اما آقای تاج داستان این است که من می‌گویم؛ با این مربی باید برخورد شدید شود، او را اخراج کرده و به او بگویند ساکش را بردارد و از ایران برود. حداقل یک بار آقای تاج بزرگی خودت را نشان بده. اینکه دیگر کی‌روش نیست که از او می‌ترسید این همان کسی بود که پدر استقلال را فصل گذشته در آورد و شفر یک بار یک کار خوب کرد و او را بیرون انداخت

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------