اسبقیان: هیچ بازنشسته ورزشی اصرار بر ماندن ندارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فدراسیون‌های ورزشی
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر موردی در بین روسای فدراسیون‌های ورزشی نداریم که بخواهد بر ماندنش پافشاری کند. 

به‌ گزارش ‌ایسنا، پس از اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان و مهلت دوماهه برای تعیین تکلیف بازنشسته‌های شاغل در دستگاه‌های اجرایی، اهالی ورزش هم‌چنان منتظر اعلام نظر مدیران بازنشسته در بیش از 10 فدراسیون و پست‌های ستادی وزارت ورزش و جوانان هستند تا اجرایی شدن این قانون در ورزش نیز شفاف شود. تاکنون لیست قطعی افراد بازنشسته نیز از سوی وزارت ورزش و جوانان منتشر نشده تا حدس و گمان‌ها به خصوص درباره روسای بازنشسته‌ فدراسیون‌های ورزشی هم‌چنان ادامه داشته باشد.

 

در حالی که پیش از این معاون وزیر ورزش اعلام کرده بود روسای بازنشسته فدراسیون‌ها 12 نفر هستند، سیدمحمد شروین اسبقیان، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با ایسنا آمار جدیدی در این باره اعلام کرد. او گفت: تعداد روسای فدراسیون‌هایی که بازنشسته خواهند شد، حدود 10 نفر است.

 

اسبقیان افزود: در روزهای اخیر مدام از رادیو و تلویزیون و رسانه‌های مکتوب به من زنگ می‌زنند تا اسامی برخی افراد که عنوان شده داوطلبانه استعفا داده‌اند و یا افرادی که بازنشستگی‌شان قطعی شده را اعلام کنیم، ولی خواهش می‌کنم اجازه دهید تا در شرایط مناسب و پس از گذار از پروسه عملیاتی شدن این مسائل، لیست اعلام شود.

 

او ادامه‌ داد: با توجه به این که بر اساس قانون تا 24 آبان فرصت داریم که این قانون را به اجرا در بیاوریم، مطمئنا کارها برای پیگیری این موارد آغاز شده است.

 

اسبقیان در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش و جوانان برای مواجهه با روسای فدراسیون‌هایی که بر ماندن در پست‌شان پافشاری می‌کنند، اقداماتی را در نظر دارند؟ اظهار کرد: مشکل خاصی در این زمینه  وجود ندارد و در حال‌ حاضر نیز چنین موردی را نداریم. مطمئنا همه چیز تا تاریخ مقرر عملیاتی می‌شود.

 

او در پایان درباره تایید استعفای حجت‌الله دهخدایی رئیس فدراسیون چوگان که اعلام کرده بود داوطلبانه از سمتش استعفا کرده است، گفت: هرکس که چنین حرفی را زده، حتما آن کار را هم انجام داده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------